Hrana bogata magnezijumom

ovsene pahuljice

Magnezijum je izuzetno važan element za održavanje dobrog zdravlja, i upravo zbog toga je organizmu potrebno oko 400 miligrama magnezijuma dnevno. Magnezijum je na četvrtom mestu po sadržini u organizmu.

Pre svega se nalazi u zubima i kostima, neophodan je za obavljanje funkcija u organizmu, kao što su: održavanje normalnog krvnog pritiska, pulsa, brzine metabolizma, regulisanje nivoa šećera u krvi.

Njegov nedostatak može dovesti do visokog krvnog pritiska, osteoporoze i nesanice. Utiče direktno na nervni sistem, poboljšava pamćenje i dejstvo na mozak. Za vreme hladnih dana je od vitalnog značaja za srce-

Drhtanje ruku i grčevi u mišićima se javljaju usled nedostatka magnezijuma. On se javlja kao prirodna barijera protiv aritmija.

Pogledajte kroz koje proizvode možete uneti magnezijum:

1. Integralne žitarice - unošenje belog brašna, ovsenih mekinja ili ječma odličan je način da unesete potrebnu količinu magnezijuma.

2. Povrće sa zelenim listovima - spanać i brokoli imaju visok sadržaj magnezijuma.

banane

3. Orašasti plodovi - orasi, bademi, indijski orasi, brazilski orasi, pinjole i kikiriki.

4. Crni i beli pasulj, soja - svi oni su bogati magnezijumom.

5. Riba ima velike vrednosti elementa, poželjne su masnije ribe, u kojima ima i drugih hranljivih supstanci.

6. Deserti - dobra vest zs ljubitelje slatkih iskušenja. Nisu samo spanać i pasulj bogati magnetijumom, nego i skoro svi proizvodi od čokolade.

7. Neko voće, kao što je banana, avokado, suvo grožđe, smokve, kajsije, takođe se ubrajaju u listu hrane, sa velikim sadržajem magnezijuma.

8. Osim što su odličan način za dodavanje ukusa svakom jelu, začini su mnogo korisni za zdravlje. Bogati magnezijumom su: matičnjak, nana, aleva paprika, peršun i bosiljak.

9. Kakao i kafa su bogati magnezijumom. Česmovača je takođe izvor magnezijuma za organizam.

Komentari

Pošalji
5
Ukupno glasalo: 1
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni: