Devet zasitnih namirnica s kojima neosetno mršavite!

Ovsena kaša

Za mršavljenje se koriste najrazličitije metode. Bavljenje sportom i hrana koja se unosi su izuzetno važni. Ali ako se osetite gladni tokom dana, obratite pažnju na zasitnu hranu koja će vam pomoći da budete siti između obroka. U tom slučaću unećete manju količinu hrane tokom osnovnog obroka i skinućete suvišne kilograme s lakoćom.

Evo koje su te namirnice:

1. Leblebije - usporavaju želju za hranom i zasićuju. Leblebije absorbuju vodu u želucu. Ako ogladnite između obroka možete da gricnete po želji nekoliko leblebija osetićete rezultat odmah.

2. Bademi - zahvaljujući sadržaju vlakana u njima, osetićete se siti duže vreme. Po nekoliko badema je dovoljno. Nije neophodno da uzimate velike količine, da bi vas zasitili.

3. Cimet - cimet skoro svi vole. On balansira šećer u krvi. Zbog toga može da smanji apetit.

Salata

4. Salata - nezamenjiva za dijetu. Može da se konzumira tokom osnovnih obroka ili između njih. Možete da pripremite salatu od zelene salate, peršuna, paprika, paradajza ili različitih kombinacija s njima i da zaboravite na glad duže vreme. Ovo povrće ima funkciju da zasiti.

5. Jabuke - korisne i zasitne, ako se uzimaju između obroka. One štite od bolesti i daju energiju organizmu.

6. Jaja - sadrže grelin. On pomaže u potiskivanju hormona gladi. Ako se konzumiraju kuvana jaja za doručak, za ručak se nećete osećati toliko gladni. To će vam pomoći da uzimate manje količine hrane. Tvrdo kuvana jaja su zasitnija.

Zeleni čaj

7. Zeleni čaj - preporučuje se svima da piju zeleni čaj. Pomaže u sagorevanju kalorija u organizmu. Može da se pije i priprema lako kod kuće, na radnom mestu ili kad i gde vam je zgodno i da iskoristite njegovo zasitno svojstvo.

8. Ovsena kaša - kako mnogo ljudi zna, ovsena kaša pomaže kod mršavljenja. Uneta za doručak, dugo zasićuje i nećete misliti na hranu. Ona obezbeđuje energiju organizmu i bogata je hranljivim materijama.

9. Sir - zahvaljujući sadržaju proteina u njemu pomaže vam da nekoliko sati ne osećate glad.

Drugi načini za predupređivanje gladi:

San - redovan i miran san čuva od mnogo bolesti i pomaže organizmu da bude svež i veseo. Dobar san je od suštinskog značaja za održavanje željene težine.

Voda - pijenje vode je važno za zdravlje. Uzimanje vode između obroka potiskuje glad. Pijenje vode 30 minuta pre obroka smanjuje apetit i pomaže u konzumiranju manje količine vode.

Komentari

Pošalji
5
Ukupno glasalo: 1
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Povezani recepti