Jedite ovo voće, ako želite da snizite krvni pritisak

1 od 10 Fotografije

1. Grožđe


Ako rednovno jedete grožđe, za vas visok krvni pritisak nije opasnost. Prema istraživačima, konzumacija grožđa, soka od grožđa i semenki grožđa jača arterije i jača kardiovaskularni sistem, jer sadrži velike količine flavonoida. Da biste postigli optimalne efekte, jedite 100 - 150 zrna grožđa, u zavisnosti od njihove veličine.

Voće znatno utiče na krvni pritisak. Prema poslednjim ispitivanjima, dinja osim kalijuma sadrži i specifičnu aminokiselinu koja snižava krvni pritisak. Banane su takođe bogate kalijumom i zato spadaju u obavezne namrnice za osobe koje imaju povišen krvni pritisak. Prema istraživanjima američke asocijacije, 3 kivija dnevno snižava krvni pritisak.

Preporučljivo je da osobe, koje imaju povišen pritisak, pojedu 2 banane dnevno. Poželjno je i da se pojedu po 4-5 porcije različitog voća, jer se na taj način organizmu obezbeđuju vlakna, koja takođe vode do snižavanja krvnog pritiska. Osim banana, voće koje se može kozumirati kada imate visok krvni pritisak su kajsije, pomorandža, kivi, mango, urme, breskve, dinja, lubenica, avokado, papaja, nar, suvo grožđe, grožđe.

Zanimljivo je da, prema nekim teorijama, sok od nara povišava krvni pritisak i preporučuje se da ga hipotoničari konzumiraju.

Lekari i travari preporučuju da konzumirate gloginje, odnosno čaj od gloginja, ako imate visok krvni pritisak. U Kini svako domaćinstvo koristi glog za nešto. Na našim prostorima se može naći u specijalizovanim radnjama ili se može poručiti na internetu.

Pogledajte galeriju i vidite koje vam voće može pomoći u borbi sa visokim krvnim pritiskom.

Komentari

Pošalji
4
Ukupno glasalo: 1
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Povezani recepti