Mršavljenje nakon 50: Brzi trikovi!

1 od 9 Fotografije

1. Ne jedite na svaka dva sata


To vodi do zadržavanja hrane u vidu masti. Kada jedete na svaka 2 sata, nivo insulina ostaje visoko i onda sagorevate šećer umesto masti kao gorivo. Insulin odmah pretvara šećere u masti.

/undefined /undefined Svako životno doba je lepo. Kada pređete 50 godina, većina ljudi smatra da ne mogu biti u formi, pa zato i zanemaruju svoju figuru.

Nakon 50 godina se sve menja. Veliki broj ljudi prestaje da vodi računa o sebi. Da li je to tako zaista i da li možemo ponovo da budemo zgodni i vitki, pa i u malo ozbiljnijim godinama - odgovor je da.

Kada pređemo određene godine, telo postaje otporno na promene, posebno kada je reč o gubitku težine. Razlog tome je nivo pH u organizmu.

Bez obzira na godine, vi treba da radite vežbe. Tako se sagorevaju masti. Kada gladujete, gubite ugljene hidrate, koji su izvor goriva vašem telu. Najveća je greška što se ljudi fokusiraju na kalorije. Istina je da je sve u kvalitetu, a ne u količini.

U potpunosti je moguće da budete vitki i lepi i u 50 godina. Evo nekih lakih trikova /pogledajte galeriju/ kako da održite zdravu težinu i nakon određenih godina.

Komentari

Pošalji
4
Ukupno glasalo: 1
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Povezani recepti