Dijeta za idelani struk

Drjeta za mršavljenje u struku

Kada ste postigli željeni izgled, treba da nastavite da radite na tome, da bi se to održalo. Uložili ste mnogo napora, skinuli ste kliograme, a vaša figura je daleko od savršenstva.

Prvo treba da pomenemo namirnice koje se preporučuju kod držanja dijete, a i one koje se nikako ne preporučuju.

Dozvoljenje namirnice: posno meso, smuđ sa niskim sadržajem masti, povrće, crni hleb, krompir, reciva od integralnog brašna, pirinač.

Zabranjene namirnice: u suštini sve što nije na spisku dozvoljenih. Nemojte konzumirati maslac, sve mlečne proizvode, prženu hranu, orašaste plodove, semenke, torte, čokoladu, kolače.

Najbolje je da kombinujete šetnje sa vežbanjem, a posebno da obratite pažnju na mišiće i njihove kontrakcije u predelu struka. Poseta teretani sama po seb ne uključuje obrok 2 sata pre i 2 sata nakon toga. Na taj način ćete moći da brzo izgubite suvišne kilograme i da vaša bedra i struk budu zategnuti.

Mršavljenje

Tokom dijete možete birati namirnice prema vašim finansijskim mogućnostima - dosta jela ispada jeftino. Nije potrebno da sve budu skupe namirnice.

Primer dnevnog jelovnika, kojeg se možete pridržavati:

- Doručak: 2 čokoladice od muslija sa obezmašćenim mlekom i 1 kašičicom smeđeg šećera

- Užina: Sirova šargarepa sa celerom

Pileći file na grilu

- Ručak: Voćna salata i pileće grudi sa jogurtom

- Za popodnevnu užinu: 50 g raznih nezaslađenih žitarica, 1 šolja dijetetskog jogurta ili jabuka

- Večera: dinja, malo filea na roštilju, ispečen krompir, kuvane pečurke i povrće, čaša crnog vina, puding od pirinča sa obezmašćenim mlekom i zaslađivačem

Puding od pirinča

- Napici: Čaj sa obezmašćenim mlekom, mineralna voda, dijetetski napitak

Pijte najmanje 8 čaše vode dnevno. Probajte da smanjite konzumaciju kafe ili čaja. Ako ste ljubitelj čaja, onda nemojte praviti previše jak čaj, a poželjno je da bude bez šećera, a takođe važi i za kafu.

Glavni savet za ovu dijetu - vodite računa o ishrani i ne unosite preko 100 kalorija dnevno: ujutru 500, po podne 300 i uveče 100. Kada u vaš režim uključite i sport, brzo ćete videti rezultate.

Komentari

Pošalji
3
Ukupno glasalo: 1
5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni: