bonapeti.rs»Članci»Ishrana kod problema»Pravilna ishrana za čišćenje želuca

Pravilna ishrana za čišćenje želuca

Kristina BonevaKristina Boneva
Početnik
618
Pravilne namirnice za čišćenje želuca

Organizmu svakog čoveka je potrebna detoksikacija barem jednom godišnje. Čišćenje želuca od toksina je preporučljivo kako bi telo moglo pravilno i bez problema da funkcioniše. Na taj način se poboljšava peristaltika creva, jača se imunitet, normalizuje se metabolizam i organizam se oslobađa od štetnih supstanci.

Da biste očistili želudac od toksina, potrebno je da uzimate dosta tečnosti i da jedete određenu hranu koja u tome pomaže.

Pijte puno vode, zelenog čaja (ili drugog po vašem izboru), ceđene sokove i izbegavajte konzumaciju gaziranih napitaka i prirodnih sokova u tetrapaku, koji ne sadrže ništa prirodno i korisno.

Jedite hranu bogatu vlaknima. Takve su žitarice - heljda, proso, kinoa, smeđi pirinač, ovsene pahuljice, sveže voće i povrće. Kiselo mleko obavezno treba da bude prisutno u vašem meniju. Ono je prirodni probiotik i doprinosi regulisanju crevne flore.

Laneno seme čisti želudac

Ne propuštajte ni laneno seme koje možete dodati u jutarnju ili poslepodnevnu užinu. Pored toga što je moćan antioksidans, ono ima povoljan efekat na debelo crevo i doprinosi gubitku težine kod ljudi koji pate od gojaznosti.

Bogat kalcijumom, tahini od susama takođe nije za zanemariti. Najkorisnije je da se uzima ujutru na prazan želudac, može da se pomeša sa medom. Ova zdrava kombinacija uspešno stimuliše peristaltiku.

Klasika - salata od cvekle, jabuke i šargarepe uspešno čisti želudac i preventivno deluje protiv niza bolesti.

Pravilna ishrana za čišćenje želuca

Drugi prirodni detoksikatori želuca su sočivo, kelj, rukola, brokoli, spanać, limun, avokado, đumbir. Uključite ih u vaš meni kako biste se radovali dobrom metabolizmu, zdravom želucu i zgodnoj figuri.

Kao ideju mogu da vam predložim da uzimate korisno povrće i orašaste plodove u obliku smutija, koji je tako popularan poslednjih godina. Na taj način ćete unositi veću kolčinu ukusne i zdrave hrane.

Ne zaboravite da konzumirate mnogo tečnosti. Trudite se da dnevno pijete barem 2 litre vode, čaja ili voćnog soka.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest