Ovo su namirnice koje NE stvaraju gasove

Ovo su namirnice, koje nestvaraju gasove

Žaljenje na gasove, nadutost i nelagodu u oblasti stomaka se često sreću. Najneprijatnije je kada se to desi u prisustvu drugih - kada smo u prodavnici, na poslu ili uveče kada legnemo. Neretko drugi mogu da razumeju naše neraspoloženje, zato što nadutost i gasovi teraju stomak da krči.

Nadutost stomaka je obično neposredno nakon ishrane. Uzrokovano od gutanja previše vazduha, brzog jela i drugih štetnih navika. U razloge nadutosti i gasova možemo da dodamo i stres ili neke druge emocije koje teraju naš stomak da "zavija".

Drugi faktori nadutosti stomaka su zadržavanje vode i drugih tečnosti, problemi sa crevima, laktoza i drugi. Oni utiču na creva i crevnu floru, pomažu stvaranju zatvora i sindroma razdraženosti debelog creva.

Najčešće se gasovi u stomaku stvaraju zahvaljujući konzumiranju velike količine ugljenih hidrata, testa, slatkiša i namirnica bogatih šećerom. Mahunarke - pasulj, grašak, sočivo i drgui su hrana koja najčešće iritira naš stomak.

U sledećem članku ćemo razgledati hranu i napitke koji NE stvaraju nadutost i gasove i ne pričinjavaju neželjenu nelagodu.

1. Voda sa limunom

Ovo su namirnice koje NE stvaraju gasove

Uzimanje vode sa limunom pomaže smanjenju soli u organizmu, a limun ima i laksativno dejstvo, koje će nam pomoći da se oslobodimo nadutosti, a zbog toga i gasova.

2. Đumbir

3. Beli luk

Kao i đumbir, i beli luk pomaže u procesima varenja.

4. Sveži peršun

Ovo su namirnice koje NE stvaraju gasove

Sveži peršun smanjuje krčanje creva i sprečava situacije koje nastaju.

5. Začini mirođija, menta i cimet

Ako od njih napravite čaj, oni pomažu kod izbacivanja gasova i smanjenja nadutosti.

6 Tikvice

Ovo su namirnice koje NE stvaraju gasove

Kao što smo rekli, hrana bogata masnoćom i ugljenim hidratima stvara gasove. Tikvice su među malo prirodnih sastojaka koji kada se naprave na roštilju ne sadrže ih u velikim količinama. Možemo da dozvolimo sebi i da kažemo da su masti i ugljeni hidrati smanjeni do nule.

7. Lubenica i dinja

Veliki procenad sadržaja lubenice je voda. Kao što smo već rekli, voda pomaže smanjenju nadutosti.

8. Avokado

Ovo su namirnice koje NE stvaraju gasove

Avokado je među malo voća koji se koristii osnovno za salate i izuzetno je koristan. Zahvaljujući njemu, peristaltika i crevna flora se poboljšava, a zbog toga se ublažavaju i poremećaji u stomaku.

Druga varijanta za izlazak na kraj sa gasovima i nadutošću je joga, pešačenje, pravilan režim ishrane, relaks i odmor.

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji