Kako da jedemo ovsene pahuljice za doručak, ručak i večeru

1 od 3 Fotografije

1. Ovsene pahuljice za doručak



Dobar doručak nas priprema za dan. Ovsene pahuljice se tradcionalno jedu ujutu, ali evo i nekih zdravih varijanti koje možete probati. Jedan od najlakših načina je da jedete ovsene pahuljice tako što ćete ih preliti toplim mlekom i dodati sveže voće, orašaste plodove i semenke.Možete čak koristiti i kokosovo mleko.

Druga varijanta je da rastopite ulje u toplom tiganju. Dok je masnoća topla dodajte kumin, senf, prstohvat karanfilića i korijander. Nakon toga dodajte malo isečeno luka i porće, šargarepu, boraniju i grašak. Propržite ih dok ne postanu meki. Dodajte čašu ovsenih pahuljica i pržite oko 1-2 minuta. Pospite sa malo soli i bibera i ostavite smesu da se krčka 5 minuta. Servirajte sa rendanim kokosovm, listovima korijandera i korom odlimuna.

Zašto da ne jedemo više ovsenih pahuljica, pošto se one smatraju jednom od najzdravijih hrana na svetu? One su bez glutena, integralna hrana koja u sebi sadrži sve osnovne sastojke koje su potrebne telu - vlakna, magnezijum, fosfor, bakar, gvožđe, cink i antioksindati. Ishrana sa ovsom za doručak je poznata po tome da pomaže gubljenju kilograma zbog visokog sadržaja vlakana i sposobnošću da povećava osećaj gladi.

Takođe, ovsene pahuljice su veoma hranljive, jer sadrže mnogo vitamina i minerala. One su čudesan izvor vrste rastvorljivih vlakana, takozvanih beta-glukan, može pomoći smanjenju nivoa lošeg holesterola u organizmu i pomaže regulisanju nivoa šećera u krvi.

Ne na poslednjem mestu, ovsene pahuljice su fleksibilna vrsta hrane, koja lako može postati deo bilo kog obroka tokom dana. U galeriji gore smo sakupili nekoliko ideja kako da jedemo ovsene pahuljice za doručak, ručak i večeru.

Rejting

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji