bonapeti.rs»Članci»Šta je zbog čega korisno»Najmoćniji začini za jačanje imuniteta

Najmoćniji začini za jačanje imuniteta

Najmoćniji začini za jačanje imuniteta

Začini mogu da promene ukus i aromu jela. Kažu da su pravilno odabrani začini tajna ukusnih jela. Ali osim po svojim kulinarskim kvlaitetima, neki od njih su poznati i po svojim koristima za ljudsko zdravlje. Koji su moćni začini za jačanje imuniteta?

Đumbir

Poznato je da đumbir poboljšava varenje i ima antibakterijska, protivupalna i antioksidansna svojstva, što ga čini moćnim imunostimulansom. Osim toga, sprečava kašalj i prehladu. Čaj od đumbira je poznat i po lečenju bolova u grlu i običnih prehlada.

Beli luk

Beli luk je veoma moćno antimikrobno sredstvo koje ima efekte koji poboljšavaju imunitet. Preporučuje se da ga sitno iseckate i da ga žvaćete sirovog. Takođe, možete da ga dodate u salatu od svežeg povrća, hladne supe, na primer paradajz supu, kao i u gaspačo.

Crni kumin za jak imunitet

Crni kumin

Ovo je dobar izvor antioksidanas. Ove semenčice imaju antimikrobna, protivupalna i antibakterijska svojstva. One pomažu u jačanju imuniteta i izazivaju veliko interesovanje tokom sezona prehlada i gripova. Mogu da se uzimaju samostalno ili da se dodaju kao posipanje peciva - pita savijača, vekni, pogača, a takođe i u različite salate.

Kurkuma

Ovaj žuti začin je protivupalni i moćni antioksidans. Kurkuma je često sretani indijski začin koji se dodaje u recepte za kari. Osim toga, zlatno mleko sa kurkumom umiruje grlo prilikom kašlja i prehlade. Ima imunostimulirajuć i okrepljujuć efekat za celo telo.

Kurkuma kod nazeba

Crni biber

Crni biber je veoma popularan začin. Može da se doda u pečeno meso. Ili različite salate i omiljene supe. Odgovarajuć je za razne vrste jela. Poseduje protivupalni efekat i moćan je imunostimulator. Crni biber koji se uzima zajedno sa kurkumom, izuzetno je dobra ideja, s obzirom na to da piperin koji se nalazi u crnom biberu poboljšava apsorpciju kurkumina iz kurkume.

Začini za visok imunitet su aromatični i ovladavajući. Da biste uživali u dobroj zaštitnoj snazi, često ih dodajte u janije, sosove, paste, jela sa mlevenim mesom.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest

Rejting

3
50
40
31
20
10
Oceni:

Komentari

Pošalji