Najkorisnije zimske namirnice

1 od 4 Fotografije
1. Nar
Ko ne voli ukusni balans između slatkog i kiselog, koji ima nar? Možete da konzumirate samo voće, ili da dodate nekoliko zrna u kupicu sa kiselim mlekom, ili pak da ga dodate salati. Osim toga na tržištu se već nudi i sveže isceđeni sok od nara. Ispijanjem čaše čarobne tečnosti ujutro, obezbedićete organizmu neophodnu količinu kalijuma;

Pola čaše narovog zrna sadrži 70 kalorija, 3 grama vlakana, 16 grama ugljenih hidrata, kao i folnu kiselinu. Egzotično voće je bogato moćnim antioksidansima, koji mogu da pomognu u sprečavanju pojedinih vrsta raka, među kojima su rak prostate i kože;

Zima je godišnje doba, kada bujaju virusna oboljenja i grip. Eto zbog čega vam danas predlažemo spisak sa nekoliko dostupnih namirnica, zahvaljujući kojima možete do poboljšate imunitet vašeg organizma.

Ako započnete dan čašom soka od nara ili ukusnim muslijem sa komadićima kivija, daćete telu vitaminski start za hladan zimski dan.

Za ručak će vas zasititi činijica tople čorbe od sočiva ili pasulja, pobrinuće se za dobro varenje hrane i zaštitiće vaš organizam. Nije loša ideja da počnete da pijete popodnevnu kafu sa cimetom. U galeriji smo sakupili četiri najbolje zimske hranljive namirnice.

Komentari

Pošalji
4
Ukupno glasalo: 2
5 1
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni: