Pogledajte koja hrana pomaže kod niskog krvnog pritiska

Bademi

Krvni pritisak može da bude regulisan dobrim namirnicama. Evo nekih od njih koje mogu da vam pomognu:

1. Suvo grožđe - grožđe je najefikasnije rešenje koje pomaže za normalni krvni pritisak. Svaki dan treba da se konzumira po nekoliko suvih grožđica. Druga varijanta je da se natopi 10-15 suvih grožđica u vodi tokom jedne noć. Nakon što se filtrira pije se po 1 čaša ujutru;

Suvo grožđe

2. Bosiljak i med - bosiljak je biljka koja pomaže da se povisi krvni pritisak do normalnog nivoa. Oko 15 listova bosiljka se opere pažljivo i nakon toga se provuče kroz sito. Dodaje se voda i jedna kašika meda. Dobro se promeša. Ova smesa treba da se uzima najmanje dva puta dnevno, da bi se održao krvni pritisak na normalnom nivou.

Bosiljak

3. Voda - preporučuje se često konzumiranje vode tokom dana. Preporučen unos na dan je 8-10 čaša.

4. Hrana bugata vlaknima - kontroliše krvni šećer i nivo holesterola. Posebno su korisne žitarice, grašak i šaragrepa. Vlakna predupređuju pad krvnog pritiska.

Grašak

5. Bademi i mleko - šaka badema može da se konzumira na prazan stomak svakog jutra. Alternativno, izgnječenih 5 ili 6 badema i pola šolje toplog nemasnog mleka takođe je dobra varijanta.

6. Crna kafa - kafa je dobar stimulans. Pomaže da se normalizuje krvni pritisak ako se konzumira u normalnoj količini. Tokom dana 2 ili do 3 šolje crne kafe su dozvoljene. Ne preporučuje se za lečenje dijabetesa ili visokog holesterola. To može da dovede do pogoršanja simptoma bolesti.

Pogledaj više

Rejting

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji