Namirnice koje na prirodan način kontrolišu šećer u krvi

1 od 5 Fotografije

1. Ječam


Istraživanje koje je sprovedeno na Lund univerzitetu u Švedskoj je pokazalo da konzumacija posebnih vlakana, koja se nalaze u ječmu, mogu pomoći da se smanji apetit, kao i visok nivo šećera u krvi. Sličan efekat imaju i ovas i smeđi pirinač, koji sadrže kako rastvorljiva, tako i nerastvorljiva vlakna, koja pomažu da se šećer u krvi kontroliše.

Namirnice, koje konzumiraju dijabetičari, imaju veliki značaj za uspešno kontrolisanje ove bolesti. Ako se ne vodi računa o unosu namirnica, postoji rizik da se stanje pogorša, a takođe i da se bolesnici ne leče na adekvatan način.

Glavni razlog da režim ishrane ima toliki uticaj na dijabetičare je nivo šećera u krvi. Na primer, visok nivo ugljenih hidrata povećava glukozu u organizmu. Sistem za varenje je razlaže tako da se ona pretvara u šećer, koji direktno ulazi u krvotok.

Naravno, nisu svi ugljeni hidrati loši. Složenim ugljenim hidratima, kao što su cela zrna, treba više vremena da se svare, dok prosti ugljeni hidrati, kao što je belo brašno i rafinisani šećer, mogu uticati da se nivo šećera u krvi naglo poveća.

Dijabetičari su skloni da imaju visok nivo glukoze u krvi jer insulin, koji obično kontroliše nivo glukoze, nije toliko efikasan. U galeriji iznad pogledajte koje su to namirnice koje će vam pomoći da kontrolišete nivo šećera u krvi i to na prirodan način.

Komentari

Pošalji
5
Ukupno glasalo: 1
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni: