Dijeta za čišćenje stomaka

Dijeta za čišćenje stomaka

Gubitak masnoće na stomaku se ne dešava za jednu noć, to je veoma spor, progresivan proces, koji iziskuje uporan rad. Osnovna dijeta koja granantuje ravan stomak je sa akcentom na zdravu hranu, kao što je voće, povrće, integralna hrana, orašasti plodovi, semenke i posni proteini i manje konzumiranje crvenog mesa.

Evo jednog predloga za dijetu koja garantuje ravan stomak. Dijetetski plan se prilaže 29 dana. Oni su podeljeni na ciklus po 4 svaki dan. Za vreme dijete se pije više tečnosti kao što je voda, čaj i kafa, ovavezno bez šećera. Svakog četvrtog dana dijetetski plan se ponavlja, 2og dana se pije samo voda da bi mogao organizam da se pročisti.

Prvi dan:

Doručak - voće po izboru (obavezno se isključuju banana i grožđe)

ručak - meso kao što je piletina, riba, teletina (kuvana ili pečena) + salata od paradajza, krastavca, kupusa, šargarepe.

Večera - isti meni kao za ručak, ali količina treba da bude smanjena na pola.

Tog dana takođe možete da jedete jaja, mleko, sir, kačkavalj, sitan sir. Večera obavezno treba da bude pre 20:00 časova.

Drugi dan:

Dorućak - voće bpo izboru (obavezno se isključuju banana i grožđe)

Ručak - pretežno varivo, kao što je čorba od pasulja, janija od sočiva, supa od graška, pirinač, kukuruz ili klice pasulja.

Večera - isti meni kao za ručak, ali količina treba da bude smanjena na pola.

Treći dan:

Doručak - voće po izboru (obavezno se izkljućuju banana i grožđe)

ručak - testenine, kao što su makarone, špagete, sa paradaz ili sosom od pečuraka.

Večera - slatkiši, parče torte, čokolada itd.

Četvrti dan:

Tokom celog dana se jede voće, u koje dodajete sveže orašaste plodove, (oko 200 g za ceo dan).

Kombinujte ovu dijetu sa odgovarajućim vežbama za zatezanje stomaka i efekat koji ćete postići će biti neverovatan.

Rejting

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji