Тrodnevno olakšanje sa pomorandžama

1 od 3 Fotografije

Dan 1


Doručak:

Prepečena kriška integralnog hleba, 100 g žitarica i jedna pomorandža

Ručak:

Parče lososa preko zelene salate, začinjene limunovim sokom, dve kriške hleba od mekinja. Za desert - kiselo mleko, pomorandža i malo meda.

Večera:

Parče pržene džigerice, pečurke, špargle i vlašac kao prilog. Desert je šaka malina sa kiselim mlekom i pomorandžom.

Citrusno voće je izuzetno korisno, sadrži veliku količinu vitamina C, koji povišava imunitet i bori se sa prehladama.

Nedavno je potvrđeno da se prilikom upotrebe pomorandži u kombinaciji sa životinjskim proteinima, povećava proizvodnja hormona, koji pomaže sagorevanju masti. I u vezi sa tim su počele da se pojavljuju kao pečurke razne dijete sa pomorandžama.

Ako imate potrebu za brzim skidanjem 2-3 kilograma viška za kratko vreme, ovo može biti vaša dijeta /pogledaj galeriju/. Sada je trenutak u kojem je potrebno da vam napomenemo, da pre nego što započnete bilo kakvu dijetu je potrebno da se konsultujete sa dijetologom ili vašim lekarom. Svaka dijeta skriva rizik po vaše zdravlje, zato budite razumni!

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji