Uzroci velikog stomaka

debeo čovek

U određenom periodu života kod velikog broja ljudi počinje da se skupljaju masnoće u predelu stomaka, a nije retkost ni da se sam stomak poveća. Kako je čovek stariji i njegov metabolizam se usporava, tako i problemi ove vrste su sve češći.

Sa druge strane, savremeni pojedinac kao deo modernog sveta živi dosta drugačije nego kako se živelo pre 50 godina. Ljudi se ne kreću dovoljno, način putovanja je olakšan, a i dosta aktivnosti modernog čoveka je automatizovano.

Ishrana. Poći ćemo od činjenice da je ishrana glavni razlog za nagomilavanje masnoća u našem telu. Većina ljudi poriče ovu činjenicu, ali to jeste tako. Ako se zdravo hranimo i nemamo drugih problema, mi već imamo dovoljno kako bi naše telo perfektno izgledalo. Međutim, mi smo često skloni da razloge tražimo na drugom mestu, a misao da možda treba promeniti način ishrane nam i ne pada na pamet.

Metabolizam. Takođe može biti jedan od uzroka za gomilanje sala na stomaku i veliki stomak. Svako od nas poznaje makar jednu osobu koja jede šta god poželi i ima ravan stomak. Metabolizam se menja tokom životnog veka - brži je kada smo mlađi, a usporava se kako starimo. Ako se ovaj faktor uzme u obzir, svako od nas bi trebalo da razmisli o svom načinu ishrane.

Neaktivnost. Preterano sedenje i nedostatak fizičke aktivnosti su jedan od glavnih uzroka velikog stomaka. Kada se ne krećemo koliko bi trebalo, naše telo postaje sklono taloženju masnoća, jer se na taj način bori sa suvišnim kalorijama.

Stres. Ljudi pod stresom često ne budu svesni ili ne obraćaju pažnju na to koliko jedu. To dovodi do nepravilnog rada hormona, pa samim tim i do gomilanja masnih naslaga.

Nadutost. Nadutost želuca može bude uzrok povećavanja obima stomaka. Neke osobe nisu tolerantne na pojedine namirnice i to kod njih izaziva čestu nadutost.

Izbor neodgovarajućih namirnica. Dešava se i da neki ljudi jedu mnogo manje od ljudi koji imaju ravan stomak, a njihov se stomak uprkos tim naporima ne smanjuje. To vodi do zaključka i ključne istine da nije poenta u količini, već u kvalitetu hrane koju unosite. Zato budite sigurni da unosite namirnice koje vam prijaju, a da isto tako izbegavate već poznate namirnice koje doprinose gojenju.

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji