Jednostavna trodnevna pročišćujuća dijeta

Šargarepa za tanak struk

Trodnevna pročišćujuća dijeta je strog plan koji treba da pratite, tačno tri dana u datom trenutki, praćen normačlnom isgranome četiri ili pet dana, pre nego što ponovo odlučite da obnovite plan.

Trodnevna dijeta je veoma specifičan plah ishrane, koji treba striktno da se poštuje. Porcije treba da se jedu tačno kako je navedeno. Takođe, za vreme dijete ne treba da prošuštate jelo, čak i ako niste gladni. Trodnevni plan ishrane:

Dan 1

Doručak: crna kafa ili čaj sa jednom kapsulom zaslađivača, 1/2 grejpfruta ili sok, 1 parče prepečenog hleba sa 1 supenom kašikom kikiriki putera.

Ručak: 1/2 šolje tunjevine, 1 parče tosta, crna kafa ili ćaj sa jednom kapsulom zaslađivača.

Zdrava ishrana

Večera: 30 g posnog mesa ili pile, 1 šolja boranije, 1 čaša šargarepe, 1 jabuka, 1 čaša sladoleda od vanile

Dan 2

Doručak: Crna kafa ili čaj sa 1 kapsulom zaslađivača, 1 jaje, pola banane, 1 parče tosta.

Ručak: 1 čaša sira ili tunjevina, 8 slanih keksića

Večera: 200 g govedine, 1 čaša brokolija ili kupusa, 1/2 šolje šargarepe, 1/2 banane, 1/2 šolje sladoleda od vanile.

Dan 3

Doručak; crna kafa ili čaj sa jednom kapsulom zaslađivača, 5 tankih slanih keksića, 50 g sira čedar, 1 jabuka.

Ručak; Crna kafa ili čaj sa jednom kapsulom zaslađivača, 1 kuvano jaje, 1 parče tosta.

Brokoli

Večera; 1 šolja tunjevine, 1 šolja šargarepe, 1 šolja karfiola, 1 šolja dinje, 1/2 šolje sladoleda od vanile.

U dodatku striktne dnevne ishrane, za vreme dijete treba da pijete po 4 čaše vode ili nekaloričnog napitka dnevno.

Kako deluje

Niko ne pojašnjava magičnu silu ove kombinacije namirnijca, koje su uključene u ovaj plan, ali one prave metaboličku reakciju i stimulišu sagorevanje masti.

Ova dijeta i kombinacija hrana u njoj pomaže sagorevanju masti, povišenje energije, očišćuje telo i ne na poslednjem mestu, ali smanjuje holesterol.

Kao što ime kaže, trodnevna dijeta samo traje tri dana, uprkos tome što se beskonačno može ponavljati, koliko god dugo želite, smenjujte sa 4-5 dana normalne ishrane. Cilj vraćanja na uobičajeni režim ishrane je da održavate metabolizam, da ne uspori. Trodnevna pročišćujuća dijeta je top 25 najkorišćenijih i efikasnihih američkih dijeta.

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji