bonapeti.rs»Članci»Dijete»Trodnevna dijeta za ravan stomak

Trodnevna dijeta za ravan stomak

Eliana VasilevaEliana Vasileva
Početnik
32
Trodnevna dijeta za ravan stomak

Svaka žena želi da bude očaravajuća. Uvek ima nekoliko kilograma viška, koji vas muče, a nagore je što se oni najviše primećuju na stomaku.

Zato vam predlažemo veoma bez i jednostavan način da uđete u formu samo za tri dana.

Svakog dana od režima treba da se jede 6 porcija žitarica, od kojih je najmanje 100 g integralno da biste uspeli da nabavite zdrava vlakna.

U dnevni meni ulazi takođe 3 šolje mleka ili ista količina mlečnih sastojaka, 2-3 čaše voća i isto toliko povrća.

Trodnevna dijeta uključuje i krehke belančevina i zdrave nezasićene masti, koje trena da budu u sastavu oko 25-35 % od ukupnog unosa kalorija. Oni se nalate u biljim mastima, orašastim plodovima, semenkama avokada itd.

Prvi dan

Doručak: 1 šolja kuvanih ovsenih pahuljica, potopljenih u 250 ml niskomasnog svežeg mleka, 1 šolja voća bez koštica (borovnica, maline, jagode itd), bedemi.

Ručak: 100 g pečenog lososa i 1 šolja kuvanih špargli sa 1 šoljom pirinča. Za desert - 250 ml niskomasnog kiselog mleka.

Večera: Salata od spanaća sa 100 g krtih pilećih grudi, 200 g pomorandže, 2 kašike semena suncokreta i 100 g krastavaca. Začinite salatu uljem repice ili maslinovim uljem, malo soja sosa i sirćeta.

Drugi dan

Doručak: prepečene kriške integralnog hleba sa 2 supene kašike kikiriki putera i isečena banana, čaša niskomasnog svežeg mleka.

Ručak: sendvič, napravljen od dve kriške integralnog hleba sa zelenom salatom, paradajzom i 60 g neslane šunke. Na kraju ručka možete sebi dozvoliti mali desert - čokoladni kolač.

Večera: salata sa 120 g tvrdog tofua, 1/2 šolje pečuraka, grašak, šargarepa i crveni luk, začinjeni sa 1 supenom kašikom maslinovog ulja.

Treći dan

Doručak: niskomasni sitan sir, sa 1 šoljom ananasa i dve prepečene kriške integralnog hleba.

Ručak: 1 šolja integralne paste, pripremljena sa 60 g pečene piletine, isečene crvene paprike i crveni luk sa 1 supenom kašikom maslinovog ulja i soja sosa. Za desert možete uživati u vezi grožđa ili durgo voće.

Večera: 120 g šnicle (teleće ili pileće) pripremljene na roštilju za prilog možete uzezi srednji slatki krompir i 1 šolju dinstanih tikvica. Za desert integralni keks.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest