Dijeta za sporo, ali trajno mršavljenje: 1 kilogram manje nedeljno

1 od 7 Fotografije
Ponedeljak
- Doručak: topli napitak bez šećera, 50 g vurde/sa manje masti/; šaka sirovih orašastih plodova; 1 pomorandža.
- Ručak: meso živine na roštilju; 6-8 supenih kašika kuvanog basmati pirinča; dinstane tikvice sa malo maslinovog ulja i začinima; 1 kivi;
- Užina: 1 šolja čaja; 1 banana; 3 kockice crne čokolade
- Večera: - 1 artičoka sa vinegret sosom; riba i povrće na pari, šaka jagoda.

Svi znamo da, kako bismo sačuvali skinute kilograme potrebno je oni da se skidaju polako i postepeno, i takođe da ne izbegavamo hranu, da se hranimo zdravo i sa korisnim i kvalitetnim proizvodima.

To znači da ne treba svaki dan da lišavate svoje telo od određene grupe hranjivih sastojaka - potrebno vam je dovoljno vlakana, ugljenih hidrata, proteina i td.

Evo naprimer jelovnika za jednu nedelju /pogledaj galeriju/, sa kojom možemo da skinemo 1 kg težine sigurno. Za vreme dijete ješćete zdrav hleb, mlečne proizvode sa niskom količinom masti, gotovo sve vrste mesa - pileće, ćureće, jagnjeće, teleće i ribu. Tu su i solidne porcije voća i povrća.

sa malo maslaca; 1 grejpfrut;

- Ručak: nekoliko rotkvica i 50 g vurde sa svežim začinima; goveđi stek na roštilju; grašak i šargarepa na pari; 1 kruška

- Užina: 1 topli napitak bez šećera; 1 banana; 3 kockice crne čokolade;

- Večera: salata od kuvanog praziluka; dinstan pileći file sa crvenom paprikom; prirodno kiselo mleko./page

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji