Sedmodnevna dijeta za gojenje

Ćevapčići sa prženim krompirom

Obično svi tražimo načine kako da smršamo, da se svidimo drugima i da budemo zdravi, ali to sve je druga strana medalje. Nedostatak apetita je veoma važan problem, koji treba savladati. Najlakše je da u svoju ishranu uključimo omiljene namirnice i jela.

Ne bi trebalo izbegavati bujone od mesa, roštilj i namaze, jer upravo ovakva hrana budi apetit, a i svako zna da apetit dolazi uz jelo.

Jedite često, u manjim količinama i 6 do 8 puta dnevno. Ograničite konzumaciju čorbi, kako biste mogli da jedete glavno jelo i desert.

Što se tiče napitaka, neka vaš izbog budu voćni napici. Svakog dana jedite meso koje nije masno i češće jedite proizvode od testa, kiflice, makarone, špagete i testenine.

Primer ishrane za gojenje

Doručak - sendvič sa paštetom, masline, paradajz i drugo povrće;

Užina - čokoladni napitak sa parčetom torte;

Ručak - pečeno meso sa garnirom od pirinča, graškom, pečenom paprikom i voće;

Popodnevna užina - rolat sa pavlakom i citronada;

Večera - ćevapi sa roštilja i porcija prženih krompira, salata od kupusa i šargarepe, jogurt;

Druga večera - orasnice;

Treća večera - sok od kajsije.

Danas postoje i razni čajevi i infuzi koji mogu biti od koristi. Vremenom i upornošću ćete primetiti promene u vašoj težini.

Pogledaj više

Rejting

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji