Bonapeti.rs»Članci»Kulinarski Saveti»Prvi koraci ka zdravijem kuvanju

Prvi koraci ka zdravijem kuvanju

MarinaMarina
Džedaj
25
Zdravo kuvanje

Hrana je životno neophodna za održavanje života svakog organizma, ali ne sme da se zaboravi da ona može da bude i otrov. Pravilan izbor hranljivih namirnica, njihova zdrava priprema i veština kombinovanja su garancija za dobro zdravlje.

Povećava se broj ljudi, koji podržavaju korisnost ishrane. Iako još veliki deo njih ostaje u ubeđenju da to nije lako postići i da izlazi prilično skupo.

Istina je da sa samo nekoliko jednostavnih trikova hrana može da bude ukusna i zdrava, i nije potrebno da se menja individualna tehnika kuvanja.

Zdravo kuvanje nije teško podvlače specijalisti u ovoj oblasti. Oni preporučuju da se u početku započne sa lakim promenama u načinu pripreme hrane i da se postepeno uključuju različitije i korisnije namirnice i začini.

Počnite sa korišćenjem manje količine masnoća. Probajte da više kuvate s vodom ili bujonom umesto s masnoćom. Ako želite da vaše šnicle imaju braonkastu koricu, zapržite ga prvo s malo spreja za kuvanjem nakon čega možete da dodate malo vode ili ponovo bujon, koji će ga sačuvati sočnim i ukusnim.

Zdrava ishrana

Mnogo specijalista ne zaboravlja da preporuči da se izbegne konzumacija previše crvenog mesa. Probajte da ga zamenite s ćuretinom. Manje je kalorično, zdravije je, ali i izuzetno ukusno.

Gomila istraživanja i komentara govore o riziku konzumacije prerađevina. One su, osim što se spremaju sa više masti, šećera, natrijuma i gomile konzervansa, izuzetno nezdrave i opasne za zdravlje.

U vašim receptima koritite više povrća, a za dezert radije uzmite voće.

Nastojte da nađete ono sezonsko koje vam neće opteretiti budžet.

Ne plašite se da eksperimentišete, već se sladite kuvanjem i novim receptima koji vam daju mogućnost za zdraviji meni svaki dan.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest