bonapeti.rs»Članci»Ishrana kod problema»Hrana koja je prirodni afrodizijak

Hrana koja je prirodni afrodizijak

Hrana, koja je prirodni afrodizijak

Neka hrana može da poveća potenciju kod muškaraca. Međutim, treba imati u vidu da su svi ljudi različiti, različitog zdravlja i žive u različitim uslovima. Osim toga, postoje i drugi faktori: psihološki status svake osobe, uzrast, periodi seksualne apstinencije i mnogi drugi.

Uzrastom šansa da se susretnete sa slabljenjem erekcije povećava se iz objektivnih razloga. Međutim, danas ovaj problem nije nepoznat i mnogim mladim muškarcima - stres, radoholizam i neaktivan način života utiču na potenciju.

Ne razumevajući koji je razlog, muškarci često pribegavaju jakim stimulansima koji imaju jednokratan efekat. Oni izazivaju zavisnost i postepeno oštećuju srce ukoliko se uzimaju nekontrolisano. Za trajno i zdravo povećavanje potencije veoma je važna dijeta. Dokazano je da ona može da utiče na muškatce kako u negativnom, tako i u pozitivnom aspektu. Neka hrana povećava potenciju kod muškaraca i u kombinaciji sa zdarvim načinom života moge trajno da reši problem.

Koja hrana je prirodni afrodizijak?

Prirodni afrodizijaci

Zdravlje muškaraca je veoma osetljivo i reaguje na nedostatak hranljivij materija i vitamina. Neka hrana sadrži posebno mnogo materija, neophodnih za sintezu polnih hormona. Vitamini A, B1, C, E, kalijum i cink utiču na zudravlje srca i krvnih sudova i ovo vodi do dobrog protoka krvi, što osigurava stabilnu erekciju.

Evo koja je hrana prirodan afrodizijak i koja je obavezna za muškarce, čak i da nemaju seksualne poremećaje.

Začini

Indijski orah, cimet i đumbir, ljute paprike, karanfilić, piskavica i neke biljke povećavaju osetljivost i povećavaju cirkulaciju krvi. Oni takođe utiču na imuni sistem i pomažu u očivanju vitalnosti.

Orašasti plodovi i semenke

Orasi, bademi, pistaći, pinjole su bogati proteinima, mastima i vitaminima. Bundeveni semenke su sa visokim sadržajem cinka.

Morski plodovi

Svi morski plodovi sadrže hranljive materije neophodne za muško zdravlje, kao i proteine koji se lako vare. Posebno su korisne ostrige i crvena riba. Od svih morskih plodova ostrige su najbogatije cinkom i selenom koji poboljšavaju erekciju. Ove materije se delimično uništavaju za vreme kuvanja, prema tome sirove ostrige su najkorisnije.

Kakao, čokolada i crveno vino

Čokolada se obično smatra štetnom, zapravo je samo korisna za potenciju. Važno je da se jede crna čokolada sa mnogo kakaoa - on utiče na proizvodnju testosterona i poboljšava raspoloženje.

Crveno vino je jedna od malobrojnih vrsta alkohola koja ne šteti potenciji, već je poboljšava. Vino sadrži antioksidans resveratrol koji jača krvne sudove, što je korisno za cirkulaciju krvi. Ali treba da ga koristite ne više od jedne čaše s vremena na vreme, zato što je u velikim količinama svaki alkohol štetan.

Piskavica

Njene semenke sadrže mnogo materija koje povećavaju libido, a takođe smanjuju šećer u krvi koji smanjuje rizik od dijabetesa - jeda od razloga za probleme sa erekcijom.

Đumbir

Koren đumbira kao začin ili čaj. Đumbir uzrokuje protok krvi u genitalije.

Bundevine semenke

Bundevine semenke su na prvom mesto po svojim zdravstvenim koristima za muškarce. One sadrže velike količine cinka i drugih materija neophodnih za muški reproduktivni sistem. Na osnovu bundevinog semena oni čak proizvode medicinske preparate.

Orasi

Orasi su prirodni afrodizijaci

Stručnjaci preporučuju orahe kao zdravu užinu. Oni će biti dobar izvor biljnih proteina i takođe će povećati nivoe testosterona.

Jaja

Jaja sadrže vitamine B5 i B6, koji pomažu u proizvodnji muških hormona, a takođe pomažu organizmu da se bori sa stresom.

Pčelinji med

Pčelinji med takođe pomaže za povećavanje potencije. Ali treba da se koristi u kombinaciji sa drugom hranom, na primer orašastim plodovima ili sa đumbirom što povećava nivoe testosterona u organizmu.

Voće

Avokado, banane, jagode i crna ribizla, smokve, lubenica, grožđe ili suvo grožđe. Voće je bogato vitaminima, zbog čega je korisno kao profilaktičko sredstvo kod nedostatka vitamina. Može da se pojavi s čestim umorom niji ne pokazuje najbolji efekat na libido. Treba se pridržavati umerenosti, s obzirom na to da voće sadrži mnogo šećera što šteti potenciji i pogoršava stanje krvnih sudova.

Maline su afrodizijak za muškarce

Domaće i šumske jagode sadrže ne samo dragocen set vitamina i minerala, nego imaju i snažan stimulirajući miris. Malina sadrži veliku količinu cinka, zbog čega se naziva prirodna Vijagra. Kajsije i breskve se smatraju odličnim sredstvima koja poboljšavaju erektičku funkciju. Grožđe stimuliše proizvodnju polnih hormona. Dunje i jabuke imaju mnogo korisnih svojstava, uključujući povećavanje libida. Nar je snažan prirodni afrodizijak - on poboljpšava cirkulaciju krvi u genitalijama.

Povrće

Luk i beli luk sadrže korisne materije koje pozitivno utiču na potenciju. Osim toga, luk oporavlje hormonski balans u telu muškarca. Repa je prava hrana za potenciju. Kao izvor vitamina i minerala, čak i kuvano ovo povrće može da prisustvuje na stolu kao garnirung uz mesna jlea ili pomešano sa medom.

Koju hranu treba izbegavati?

Ovo je hrana i biljke koje sadrže ženske polne hormone koji mogu značajno da smanje količinu testosterona i najopasnije da smanje libido - seksualnu želju, kao i ona koja savija krvne sudove i generalno negativno utiče na zdravlje. Ovo su alkohol, posebno pivo, slatka gazirana i energetska pića, proizvodi od testa, polufabrikati i kobasice, čips i grickalice, soja, slanina i masna mesa, menta, crvena detelina i dr.

Preporuke lekara

Da biste izbegli probleme sa potencijom, preporučuje se da se vodi zdrav način života i da se svaka infekcija leči na vreme. Ako imate ozbiljne probleme sa bolom ili osećate peckanje, treba brzo da se povežete sa urologom, a ne da se sami lečite.

Prema Svestok zdravstvenog organizaciji, više od 150 miliona muškaraca pate od problema sa erekcijom. Ovo je olakšano ubrzanim tempom života, čestim stresom, premorom i nedostatkom sna, na pozadini toga - problemi sa krvnim sudovima i srcem. Ključ za zdrav seksualni život je da poboljšate svoju dijetu, da osećate manje stresa i dobro da se odmarate.

Pogeldajte još:

- Dijeta za povećani libido;

- Hrana za ženski libido.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest

Rejting

4
50
41
30
20
10
Oceni:

Komentari

Pošalji