Šta jesti kod povraćanja

Povraćanje

Ako stalno povraćate, preporučuje se da ne konzumirate tešku i masnu hranu. Neki specijalisti čak preporučuju da se ne konzumira ništa najmanje 7 - 8 sati.

Međutim, ako ne možete da izdržite toliko, doktori savetuju da vaš izbor budu suve namirnice - dvopek, đevrek, keks koji ne sadrži jaja.

Preporučuje se češći unos hrane u manjim količinama, kako se želudac ne bi preopteretio. Trebalo bi izbegavati začinjenu hranu, kao i hranu sa jakom aromom.

Izbegavajte prženu hranu, kao i sosove sa pavlakom, a takođe i sveže ili kondenzovano mleko.

Kiseli krastavac

Savetuje se i izbegavanje previše slatkih namirnica, kao i presoljenih, kada osetite gađenje ili nagon za povraćanjem.

Topla hrana se takođe ne preporučuje kada je povraćanje u pitanju. Znatno olakšanje kod ovakvih stanja možete osetiti ako jedete hladnu hranu - hladno meso, vurdu (sitan sir), kiselo voće.

Kisele namirnice, u koje spadaju i razne marinade, kiseli krastavčići i citrusno voće, smanjiće mučnine i povraćanje. Savetuje se da kod povraćanja ne pijete ništa tokom jela, već među obrocima.

Sušeno voće

Hranu polako žvaćite, kako bi se ne bi gomilala u želucu. Smatra se da voćni sladoled bez pavlake pomaže da se smanji neprijatan osećaj pri povraćanju.

Kod povraćanja možete piti sokove od raznog citrusnog voća, ali vodite računa da ne sadrže šećer. Takođe, možete popiti i jednu čašu koka kole, jer, prema mišljenju mnogih specijalista, ona suzbija napade povraćanja.

Pijte u velikim količinama mineralnu vodu, kako i se uspostavio balans u organizmu i uklonile posledice dehidratacije.

Preporučuje se i konzumacija sušenog voća, koje može da se sisa i da ublaži simptome mučnine i povraćanja.

Ako se odlučite za sušeno voće, izbegavajte voće koje sadrži dosta šećera, kao što su to smokve, kokos ili papaja. Umesto toga, slobodno jedite suve šljive, suve kajsije, jabuke, suve višnje i trešnje.

Pogledaj više

Rejting

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji