ABS dijeta: Režim, kojim mršavite sa samo 12 namirnica

ABS dijeta

Problemi, izazvani prekomernom težinom, poznati su celom svetu. A borba sa viškom kilograma je način života velikog broja ljudi. Nije lako da čovek omršavi i dobije lep i ravan stomak. Međutim, tu je varijanta sa poznatom ABS dijetom.

Ona se fokusira na stvaranje mišićne mase vežbama snage, aerobnim vežbama i balansom unetih ugljenih hidrata i masnoće.

Ona je sposobna da koriguje telesnu težinu i skine masne naslage sa stomaka. Prilikom ove dijete konzumira se 12 namirnica, za koje se smatra da obezbeđuju organizmu neophodne vitamine, minerale i vlakna. Osim toga imaju sposobnost da pomognu telu da sagori nepotrebne kalorije.

Prekomerna težina

Za sprovođenje dijete treba jesti 6 puta na dan, smenjivanjem glavnih obroka i malih užina između njih, bez brojanja svake kalorije. Tokom ove dijete preporučuje se unos hrane šest puta dnevno zbog toga što to pomaže da se sačuva ono, što se naziva energetskim balansom. To je broj kalorija, koje sagore za jedan sat u upoređenju sa brojem unetih kalorija.

Tri osnovna obroka su doručak, ručak i večera. Prema tome, dva sata pre ručka se pravi lagana užina, kao i dva sata pre večere i dva posle nje. I svaki obrok treba da sadrži bar dve od tih 12 osnovnih namirnica.

Dijeta za sportiste

Poželjni je da na dnevnom meniju budu bademi, pasulj, spanać, ovsena kaša, jaja, maslinovo ulje, maline, zrnasta hrana, puter od kikirikija, piletina ili ćuretina.

U suštini treba uzimati više proteina, vlakana, kalcijuma i zdrave masti, da se pije dovoljno tečnosti (bar 8 čaša), a ako želite da zamenite vodu, to možete da uradite zelenim čajem, šejkom, nemasnim ili mlekom sa malim procentom mlečne masti, dijetalnom gaziranom vodom.

Musli

Aklohol nije preporučljiv, jer pojačava glad. Takođe je krivac za smanjenje sposobnosti tela da sagoreva masti i organizam počinje da ih taloži još više.

Tvorac dijete Dejvid Zinčenko kaže, da se zahvaljujući ovoj dijeti gube masti, a odatle se smanjuje i telesna težina. Istovremeno se razvijaju i mišići na stomaku, poboljšava se tonus i opšte zdravstveno stanje čoveka.

Rezultati će biti vidljivi, ako sport postane deo svakodnevice.

Pogledaj više

Rejting

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji