Bonapeti.rs»Članci»Ishrana kod problema»Izborite se sa konstipacijom uz malo pektina

Izborite se sa konstipacijom uz malo pektina

Maria SimovaMaria Simova
Autor
219360
Pektin

Pektin se od drevnih vremena koristi. Gotovo sve voće sadrži pektin, ali u različitim količinama - pomorandža, grejpfrut, šljiva, kajsija. Najviše ga ima u jabukama.

Prednosti i koristi pektina su:

- Bolje varenje i profilaktika konstipacije, kolitisa, sidnroma nervoznih creva, dijareje;

- Usporava usvajanje masti i šećera u telu, što vodi do snižavanja šećera u krvi;

- Smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja, snižava nivo holesterola;

- Reguliše krvni pritisak;

- Samnjuje rizik od razvoja raka debelog creva;

- Potpomaže mršavljenje, tako što usporava razvoj svarene hrane u telu, budući da povećava njen viskozitet;

- Vezuje se i onda uklanja toksine i teške metale iz tela (živa, olovo, aluminijum)

- Smanjuje posledice od zračenja

- Prirodno čisti kožu, obnavlja prirodni sjaj i čistoću

Konstipacija

Zdrav trakt za varenje sadrži dobre i loše bakterije, a najbolje je da ima više korisnih od onih loših. Njihov posao je da pomažu u varenju hrane, da apsorbuju hranljive materije i da drže viruse pod kontrolom.

U istraživanjima koja su se sprovodila, učesnici su trebali da pojedu po 2 jabuke dnevn tokom 2 sedmice. Nakon uzorka stolice posle određenog vremena su testovi pokazali da je broj loših bakterija smanjen, a da se redovnom konzumacijom jabuka rad creva poboljšava, a upravo je pektin doprineo tome.

Recept za konstipaciju sa pektinom

1 kašičica pektina u prahu

1 kašičica meda

čaša tople vode

Rastvorite pektin i medu u malo prokuvane, ali hladne vode, pa sipajte toplu. Uzimajte ujutru i uveče tokom 20 dana pola sata pre obroka. Rezultati su vidljivi već nakon nekoliko dnaa, a efekti - uvek.

Budite zdravi!

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest