8 korisnih namirnica sa kojima ćemo zavarati glad kasno uveče

8 korisnih namirnica sa kojima ćemo zavarati glad kasno uveče

Svima se dešavalo da nakon obične večere, kasnije uveče, gledajući neki interesantan film, emisiju, da poželimo da pojedemo nešto - voće, slatko, čips, orašasti plod. Oni koji se zdravo hrane bi rekli da je to štetno i kategorično bi odbili izazov.

Ovde dolazi red na lepu vest! Skorašnja proučavanja su dokazala da ustvari postoje proizvodi koje slobodno možemo konzumirati u kasnim časovima, čak i tokom noži. Da li vas zanima koji su? Pročitajte sledeće redove da biste videli koja je korisna hrana kojom možemo zavarati glad kasno uveče.

Banane - verovatno ne postoji čovek koji ne voli ovo ukusno voće, koje se smatra za visokokalorično, ali veoma korisno. Bogate su kalijumom i magnezijumom, koji stimuliše relaksaciju, kao i proizvodnju melatonina, koji daje blagotvoran efekat kod nesanice.

Kiselo mleko - visoka količina proteina, nizak nivp masti i skoro nikakv šećer ga čini izuzetno odgovarajućim za večeru i za konzumiranje nakon nje. Možete ga kombinovati sa voćem, po vašoj želji.

8 korisnih namirnica sa kojima ćemo zavarati glad kasno uveče

Sir - konzumiranje sira kasno uveče se dopušta, ali naravno u razumnim količinama i preporučuje se da bude niskomasnom. Zahvaljujući vlaknima koji se nalaze u siru, osećaćete se sito do sledećeg dana.

Sitan sir - ima efekat koji zasićuke, pošto je bogat kazeinovim proteinom. Uprkos tome što se usvaja brzo od strane organizma, slobodno ga možete jesti uveče, a da ne brinete o kilogramima.

Jaja - ukusna, zasite, zahvaljujući proteinima koji se nalaze u njima u isto vreme su i niskokalorična. Idealan izbor za jelo kasno uveče.

8 korisnih namirnica sa kojima ćemo zavarati glad kasno uveče

Humus - jednostavno ga možete pripremiti i kod kuće. Izuzetno ukusan u kombinaciji sa štapićima šargarepe i celera potopljenih u njega. Humus je bogat proteinima i to ga čini odgovarajućim za konzumiranje pre spavanja.

Povrće - to je idelana opcija, ako osetite glad u kasnim časovima. Većina njih ima visok glikemički indek i niskokalorično je. Možete jesti jednu vrstu ili da kombinujete razno povrće u obliku salate.

Krekeri - začuđujuće, integralni krekeri koji u sastavu imaju složene ugljene hidrate i sadrže niske količine kalorija se mogu konzumirati pre spavanja. Po vašem ukusu ih možete kombinovati sa sitnim sirom ili humusom.

Pogledaj više

Rejting

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji