Dijeta za žene za skidanje sala sa stomaka

1 od 5 Fotografije

Kako biste izgubili suvišne kilograme i masti u predelu stomaka, važno je da se pridržavate određenog režima ishrane. Da rezultati budu postojani i da se stomak zategne, onda je poželjno da se dijeta kombinuje sa vežbanjem. Prvo uradite kardio, a zatim i vežbe za skidanje stomaka.

Nakon određenih godina, za žene to budu 30 godina, bude teže da se skine stomak i da se smrša. Metabolizam se usporava i oseća se razlika. Veliki broj žena u ovim godinama ima dosta obaveza, pa zato i zanemaruje dijete i vežbanje. Posao, porodica i deca - to je njihova svakodnevica.

Kako biste skinuli suvišne masti, važno je da iz ishrane izbacite gazirane napitke i hleb. U krajnjem slučaju sebi možete dozvoliti po 1 krišku crnog hleba. Ali, svakako je najbolje da hleb isključite iz ishrane. Vremenom ćete se navići i neće vam nedostajati.

Nemojte koristiti veštačke zaslađivače, pošto će oni samo povećati vašu glad i ješćete više nego što vam je potrebno.

Doručak treba da bude bogat proteinima i tako ćete više vremena izdržati do sledećeg obroka. Jedite češće mahunarke, jer one sadrže belančevine, vlakna i daju osećaj sitosti. Takođe je poželjno da konzumirate više kiselog mleka i kiselog kupusa. Oni su prirodni probiotici i takođe pomažu u smanjenju masti u telu.

Važno je da ne budete više od 4 sata gladni. Drugim rečima, jedite češće i manje. Tako ćete ubrzati metabolizam. Ako prođu 5 - 6 sati od poslednjeg obroka, metabolizam se usporava, a to vama nije cilj. Važno je i pravilo da nakon 18 h ne jedete, već da pijete samo vodu. Ako hoćete da skinete salo sa stomaka, važno je da znate da je dobro da pijete najmanje 2 l vode dnevno. Voda je korisna za ceo organizam i za rad svih organa. Nemojte je zanemarivati i potcenjivati njenu važnost.

Drugi trik koji možete koristiti je da češće postite. Takođe je dobro da glavni obrok započnete sa supom, jer ona daje osećaj sitosti, pa ćete sasvim sigurno manje jesti.

Prema poslednjim ispitivanjima, dobro je da jedete suve šljive tokom dana, jer ćete tako brže smanjiti obim struka. Spanać je namirnica koja ublažava osećaj gladi. Možete ga jesti kao deo nekog jela, a možete ga dodati i zdravim smutijima.

Veoma je važno da smanjite unos ugljenih hidrata i da iz ishrane izbacite sve torte, kolače, slatkiše, napolitanke, bombone i sve slične namirnice. Ako volite da jedete sladoled, onda je poželjno da ograničite i njegovu konzumaciju. Zaboravite na gazirane napitke i sokove iz tetrapaka. Nemojte konzumirati alkohol u velikim količinama. Najbolje je da ga izbacite iz svoje ishrane, ali ako već imate povoda, onda možete popiti jedno piće.

Ipak, koju god dijetu da izaberete, pridržavajte je se, a poželjno je da se kombinuje sa rekreacijom.

Dijeta, koju žene veoma lako drže, jeste poznata dijeta Vanje Červenkove. Ovom dijetom se veoma lako tope masti u predelu stomaka i rezultat je postojan i nakon prestanka sa dijetom.

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji