Pravila za tanak struk

Hristiliana DimitrovaHristiliana Dimitrova
Šef kuhinje
339158
Pravila za tanak struk

Svaka žena sanja o tankom struku. To možete postići i bez teške dijete i lišavanja. Dovoljno je poštovati nekoliko pravila vitkih osoba.

Osnovna pravila za tanak struk su:

Pijte vodu

Jedno od najvažnijih pravila je da pijete dovoljno vode svakog dana. Verovatno ste ovo čuli milion puta. Kada pijete vodu, smanjićete nadimanje i natečenost. Dehidrirano telo zadržava tečnost. To dovodi do nadimanja i otoka. Unos vode ubrzava metabolizam i pospešuje gubitak kilograma. Voda pomaže u izbacivanju viška tečnosti iz tela.

Stručnjaci savetuju da se pije najmanje 1, 5 litar vode dnevno. Neka vam postane navika da uvek imate flašu vode kod sebe. Ako osetite žeđ, onda je prekasno i telo je počelo da dehidrira. Voda smanjuje osećaj gladi i čisti od toksina. Životno važno piće izuzetno je korisno za tanak struk. Odmah nakon buđenja popijte 1 čašu vode - na taj način će se telo probuditi i metabolizam će se ubrzati.

Ponekad ljudi brkaju osećaj gladi i žeđi ​​i odmah posegnu za nečim da pojedu, ali imajte na umu da se često potreba za tečnošću oseća kao glad. Zbog toga prvo popijte čašu vode, a zatim procenite da li ste i dalje gladni.

Jedite redovno

Male porcije za tanak struk

U žurbi u svakodnevnom životu, svima se dogodilo da zaborave ili nemaju vremena za jelo. To je velika greška. Stručnjaci savetuju da se jedu male porcije na svaka 3-4 sata. Ako iz nekog razloga ostanete gladni duže vreme, mnogo je verovatnije da ćete brzo posegnuti za nečim i to naravno, štetnim. Čak i ako nemate priliku da pojedete nešto kuvano, držite u torbi ili ormariću na poslu malo oraha - po mogućnosti sirovih. Oni umanjuju osećaj gladi i pomažu u povećanju energije.

Jedi mirno

Važno je kada sednete da jedete, i da se na to koncetrišete. Polagano i svesno uzimanje obroka najvažniji je uslov dobre figure. Žvaćite polako, i na taj način će telo hranu bolje apsorbovati. Kada se hrana ne žvaće pravilno, varenje i prerada traju mnogo duže. To može dovesti do digestivnih problema i pojave gasova. Izbegavajte da jedete pred bilo kojim uređajima - računarom, tabletom, televizorom. Ugledani u ekran, nećete osetiti kako ste već dovoljno jeli i nastavićete da jedete. To dovodi do prejedanja, a to je ozbiljan neprijatelj tankog struka.

Jedite više povrća

Više kretanja za tanak struk

Prema Francuzima, trebalo bi da jedete 5 porcija voća i povrća dnevno. Poželjno je jesti sezonsko i sveže voće i povrće. Takođe je važno da su zdravo pripremljeni. Voće i povrće poboljšava metabolizam, sadrži malo kalorija, pomaže kod nadimanja i ubrzava sagorevanje telesnih masti. Pokušajte da povrće svakodnevno imate na svom meniju, jer se zbog velikog sadržaja vlakana u njima poboljšava varenje, a struk se održava u odličnoj formi. Izbegavajte prženje i pokušajte da jedete sveže povrće, pečeno ili na pripremljeno na pari.

Ne zanemarujte ljuto

Pikantna, ljuta hrana umereno pomaže ubrzanju metaboličkih procesa u telu. Veruje se da redovno začinjavanje hrane dobrom ljutom paprikom može povećati metabolizam za čak 23%! Zbog toga, još danas u svoj meni uključite ljute začine i videćete kako se stomak brzo topi. Naravno, ako imate probleme sa želucem, pripazite da ne pogoršate gastritis ili druge bolesti.

Krećite se

Kad god imate priliku, pomerite se. Na primer, pešačite do posla, pravite duge šetnje, koristite stepenice umesto lifta. Dovoljno je hodati najmanje pola sata dnevno. Hodanje poboljšava metabolizam i efikasnije će sagoreti masnoću nakupljenu u predelu stomaka. Kretanje je izuzetno važno za brzi metabolizam, zato ga nemojte zanemariti. Bez obzira koliko se ograničavali u ishrani, željeni struk nećete postići bez malo pokreta. Kretanje je važan deo zdravog načina života - bez obzira hodate li više ili ste više uložili na trening, uvek se trudite da ostanete fizički aktivni.

Spavajte najmanje 8 sati dnevno

Adekvatan san je izuzetno važan. Svi znaju da blagotvorno deluje na kožu i izgled. Kvalitetan osmočasovni san takođe utiče na tanak struk. Pokušajte da idete u krevet svake večeri u isto vreme. Neka to bude navika. Ako svaki dan odlazite u krevet u drugo vreme i ne uspete da odspavate potrebne sate, velika je vjerovatnoća da ćete sutradan pribeći nezdravoj hrani ili grickalicama, a to je vrlo štetno za struk.

Okretanje obruča

Ako nemate vremena za vežbanje u teretani, samo kupite 1 obruč i stavite ga kući. Veruje se da okretanje obruča poboljšava cirkulaciju krvi i pomaže bržem sagorevanju masti u predelu stomaka. To je takođe vrlo zabavna aktivnost koja će podići opšti tonus organizma. Isprobajte i za samo nekoliko nedelja primetićete da je struk manji, a stomak zategnutiji.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest