bonapeti.rs»Članci»Šta je zbog čega korisno»Hrana koja povećava broj izgubljenih kalorija

Hrana koja povećava broj izgubljenih kalorija

Ljute paprike povećavaju broj izgubljenih kilograma

Već znate da dobar sportski trening sagoreva dosta kalorija. Možete čak da povećate broj koraka tokom dana kako biste sagoreli kaorije i smršali. Ali da li znate da postoji hrana koja sagoreva kalorije?

Sve što radite tokom dana sagoreva kalorije, uključujući i hranu. Ali konzumacija neke hrane može da sagori više kalorija od druge. A najbolja hrana odgovarajuća za dijetu za sagorevanje kalorija obezbeđuje i druge nutritivne prednosti, osim prednosti gubljenja kilaže.

Kada jedete hranu vi konzumirat ekalorije. Ali takođe vam je potrebna energija da bist ese hranili. Žvakanje i varenje traže da vaše telo sagoreva kalorija. Ali koliko kalorija možete da sagorite prilikom konzumacije hrane?

Nažalost, ne mnogo. Kalorije koje sagorevate jedenjem i varenjem hrane čine oko 10% vaše dnevne potrošnje kalorija. To znači da ukoliko sagorevate 2000 kalorija na dan, vi sagorevate otprilike 100 do 200 onih kalorija od unosa hrane, približno 30 do 75 kalorija po obroku, nezavisno od hrane koju ste izabrali.

Hrana koja povećava broj sagorenih kalorija obezbeđuje životnovažne makro i mikro elemente koji pomažu vašem telu da se oseća i da izgleda bolje. Oni vam pomažu da se osećate sito i zadovoljno i omogućavaju vam da konzumirate više hrane za manje kalorija - savršen izbpr kada je reč o gubitku težine.

Kada jedete hranu sa visokim sadržajem proteina vi sagorevate više kalorija, nego li kad jedete hranu sa visokim sadržajem ugljenih hidrata ili visokim sadržajem masti. Prosto rečeno, vaše telo mora više da radi kako bi razgradilo i skladištilo proteine, nego li da razgradi i skladišti ugljene hidrate i masti.

Evo koja hrana povećava broj sagorenih kalorija:

- pile;

Pileće grudi za sagorevanje kalorija

- tunjevina;

- posno goveđe meso;

- losos;

- posno svinjsko meso.

Jedna porcija (100 g) nabrojane hrane može da obezbedi sagorevanje značajne količine kalorija.

Telu jepotrebna energija kako bi jače radilo kada se žvaću i vare vlakna. Takođe poznata kao "gruba hrana", hrana sa vlaknima može da ublaži loše varenje i da podstakme dobro zdravlje sistema organa za varenje. Kada birate garnirung koji ćete servirati sa proteinom, razmislite o dodavanju hrane koja sadrži vlakna.

Rotkvice i celer su takođe odgovarajuće namirnice za sagorevanje kalorija. Pikantno povrće takođe može a pomogne u sagorevanju više kalorija. Neka proučavanja navode da konzumiranje pikantne hrane može blago da poveća vašu telesnu temperaturu i da sagori više kalorija.

Kada kombinujete proteinsku hranu sa hranom bogatom vlaknima vi ne možete da ogladnite satima nakon obroka. Tako da ova hrana ne samo da sagoreva kalorije kao "gruba hrana", nego vas takođe zasiti i pomaže vam da konzumirate manje kalorija tokom celog dana.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest

Rejting

4
50
41
30
20
10
Oceni:

Komentari

Pošalji