Niskokalorične namirnice koje nam dugo drže sitost

Niskokalorična hrana

Kada pokušavate da smršate ili da održavate normalnu težinu, velika je verovatnoća da, čim creva počnu da vam krče, sve dotadašnje muke padaju u vodu.

Eto zašto je važno da znate koje sve namirnice možete jesti u sličnim kriznim trenucima, a bez brige da će se to odraziti loše na vaš režim ishrane.

Povrće

Eto koje su to namirnice, koje ne sadrže dodatne kalorije i koje će vam držati sitost duže vreme:

Jabuke

1. Povrće - Ako hoćete da duže vreme budete siti, onda za vas je od velike važnosti ukusno i zdravo povrće. Kada osetite glad, umesto kaloričnih namirnica, pojedite nešto od darova prirode ove vrste sa malo kalorija, umesto niskokaloričnih namirnica.

Ovsena kaša

Visok sadržaj vlakana u povrću će pomoći vašem organizmu da bude sit, i to duži vremenski period. Najbolje povrće je: pečen krompir sa korom, rotkvice, bundeva, celer i kineski kupus.

2. Koštunjavo voće - Sirovo koštunjavo voće sadrži velike količine zdravih masti i proteina. Upravo zahvaljujući ovim sastojcima, vaš želudac vam neće ponovo davati signale za glad.

U kombinaciji sa sušenim voćem, koštunjavo voće će vam pomoći da kontrolišete težinu. Zrnaste namirnice, kao što su sočivo, pasulj i grašak, takođe imaju sličnu ulogu, a imaju i nizak nivo kalorija.

3. Plave šljive - Što se tiče voća, najbolji osećaj sitosti daju plave šljive. One sadrže dosta vlakana i antioksidanasa koji pomažu da se organizam brzo zasiti.

Plave šljive se mogu kozumiratii za doručak, ali mogu poslužiti i kao zamena za svaki vid obroka tokom dana. Od voća, sličnu funkciju imaju i jabuke, frožđe, dinja, kruške i maline.

4. Ovsena kaša - Jedan od narasprostranjenijih proizvoda su ovsene pahuljice ili ovsena kaša. One sadrže najpotrebnija vlakna koja drže sitost - činjenica koja je ovu namirnicu uvrstila u spisak namirnica sa niskom kaloričnom vrednošću.

5. Začini - Strategija da se začini koriste sa ciljem da se kontroliše težina je već odavno poznata. Kako biste se duže vreme osećali sitim, jedina stvar koju trebate učiniti jeste da vašem meniju dodate malo čubra ili drugi začin (može i pikantan), koji odgovara vašem dijetetskom dnevnom jelovniku.

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji