Otopite salo sa stomaka pravilnom ishranom

Doručak sa kornfleksom

Imate salo na stomaku? Nemojte da brinete. Moći ćete da ga se otarasite za kratko vreme, ako uključite namirnice koje vam predlažemo.

Ovsene pahuljice - bogate su visokohranljivim ugljenim hidratima i vlaknima, lako se vare, posebno ako ih ostavite potopljene da prenoće. Drže sitost čak nekoliko sati i sprečavaju nadutost stomaka.

Domaće kiselo mleko - bogato proteinima je idealan obrok koji će vas zasititi za doručak. Može se jesti i kao dezert sa medom ili voćem. Kiselo mleko sadrži i veoma korisnu bakteriju lactobacillus, koja potpomaže očuvanje creva, varenje i apsorpciju hranljivih materija i ublažava nadutost stomaka.

Savetujemo vam da kupujete prirodno, punomasno kiselo mleko, jer se često u kiselom mleku sa manjim procentom mlečne masti mogu naći i dodaci koji smanjuju delotvornost korisnih materija, pa to može izazvati nadutost stomaka.

Mononezasićene masne kiseline - smatraju se korisnim, pogotovo za srce. Ove kiseline se nalaze u avokadu, maslinama, koštunjavom voću, semenkama i crnoj čokoladi. Mononezasićene masne kiseline sprečavaju nakupljanje masnih naslaga u predelu stomaka.

Avokado

Krastavci - imaju osvežavajući i diuretski efekat. Pomažu pri nadutosti stomaka, izbacivanju viška tečnosti, a kora krastavca potpomaže varenje. Lubenica, praziluk, celer i špargla takođe potpomažu izbacivanju viška tečnosti iz organizma.

Zeleni čaj - bogat antioksidansima, zeleni čaj je fantastično sredstvo za očuvanje zdravlja i ravan stomak. Ima blagi diuretski efekat. Pomaže u regulisanju šećera u krvi, a od čega zavisi smanjenje apetita i želje za rafinisanim ugljenim hidratima i šećerom.

Osim navedenih, postoje i druge namirnice koje će sprečiti da se u predelu vašeg stomaka skupljaju masne naslage. To može biti manja činija svežeg šumskog voća ili trešanja, jedna manja banana, breskva ili kruška, jedna sveža smokva, 3-4 kockice crne čokolade, čaša sveže isceđenog soka ili dva integralna keksa.

Komentari

Pošalji
3
Ukupno glasalo: 1
5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni: