Top 5 namirnica za dobar san

Jedenje banana

Dosta ljudi pati od nesanice, ima nekvalitetan san i probleme da zaspi sa lakoćom. To dokazuju i poslednja istraživanja na ovu temu. Pokazalo se da hrana u velikoj meri utiče na kvalitet sna. Prestavljamo vam 5 namirnica koje će vam omogućiti lak i miran san.

1. Banana - Iako je poznato da banane doprinose povećanju energije, one su bogate magnezijumom, koji utiče na opuštanje mišića, a samim tim i pomaže da lakše zaspite.

2. Bademi - Osim što su izvor korisnih masnoća, bademi su izvor i magnezijuma. Budući da umiruju nervni sistem, oni samim tim umiruju i telo, obezbeđujući vam da zaspite bez problema.

3. Med - Činjenica je da samo jedna kašika meda je dovoljna da aktivira melatonin u mozgu i da smiri vaše telo i um.

Med

4. Ovsene pahuljice - Pošto su bogate vitaminima, mineralima i aminokiselinama, ovsene pahuljice podstiču proizvodnju melatonina i pomažu da lakše utonete u san.

5. Ćureće meso - Kao veliki izvor proteina, konzumacija ovog mesa će vam garantovati brz san.

Pošto smo vas posavetovali koje namirice bi trebalo unositi pre spavanja, takođe ćemo pomenuti i namirice koje bi trebalo izbegavati. Među njima, prvi na spisku je alkohol. Kako nije dobar za san, izbegavajte ga u večernjim satima. Osim njega, izbegavajte sir i masnu hranu.

Ovakve namirnice su teške za organizam i otežavaju varenje. Preporučuje se i izbegavanje ljute i pikantne hrane. I kao poslednja, ali nikako za zanemarivanje, konzumacija kafe. Već je poznato da će nas kofein pre razbuditi nego pomoći da se opustimo i zaspimo.

Pogledaj više

Rejting

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji