Kako da smanjimo visok krvni pritisak i holesterol prirodnom hranom

voda

Prvo da govorimo i visokom krvnom pritisku i šta možemo da uradimo da se izborimo s njim bez lekova i hirurgije. Jedno od sredstava za borbu s ovim problemom je voda, koliko god čudno da zvuči. Viskoki krvni pritisak najčešće se događa zbog hronične dehidratacije. Eto zašto je jedan od moji saveta da pijete više vode i na taj način da izbegnete dehidrataciju tela i smanjićete visok krvni pritisak bez ikakvih neželjenih efekata.

To je prva stvar koju možete da uradite, nakon toga se koncentrišite na drugi korak koji je veoma važan - izbegavanje soli ili natrijuma. Dokazano je da visok sadržaj natrijuma u organizmu izaziva visok krvni pritisak. Moj savet je - nikad ne jedite hranu koja sadrži čist natrijum ili natrijum hlorid.

Natrijum hlorid nije prava so. Ako se ipak rešite da konzumirate so u jelu, bolje je da izaberete morsku so. To je prava so iz okeana. Ona ima mnogo bolju strukturu od one natrijum hlorida, a isto tako utiče mnogo bolje na vaše telo.

Najvažniji korak za izbegavanje visokog krvnog pritiska jeste da izbegavate da se hranite po restoranima. U većini restorana hrana koja se služi je prezasićena solju.

A sada da obratimo pažnju na zdrav nivo holesterola. Jedna od najvažnijih i prirodnih stvari koje treba da se urade da se postigne dobar nivo holesterola je pre svega da se izbegavaju hidrogenizovane masnoće. To su veštačke masti koje su napravljene u laboratoriji za poboljšanje proizvedene hrane.

luk

One nemaju mesto u ljudskom telu, ali nažalost u većini prodavnica, skoro sva lagana hrana, kao što je doručak ili polufabrikati, sadrži hidrogenizovane masnoće. Margarin je na primer napravljen od hidrogenizovanih masnoća, iako nešto drugo piše na etiketi sa strane. Hidrogenizovane masnoće su jedan od najtoksičnijih proizvoda koje možemo da unesemo u svoj organizam.

Nešto najvažnije što pre svega treba da se uradi kako bi se izborili s visokim nivoom holesterola je da ne konzumiramo hidrogenizovane masnoće, a sledeći korak je da ne konzumiramo prženu hranu. Pržena hrana bi trebalo potpuno da bude isključena iz našeg režima ishrane.

A ako ste se već odrekli crvenog mesa i mlečnih proizvoda, odricanje od pržene hrane biće jedan veoma lak korak za vas. Pržena hrana ne odgovara s našem zdravlju i čak da samo jednom nedeljno birate prženu hranu, to znači da ćete imati problematičan nivo holesterola.

Kao dodatak u borbi s visokom nivoom holesterola, možete da probate da konzumirate beli luk. On je veoma koristan za zdravlje organizma i smanjuje nivo holesterola. Beli luk se preporučuje i za mnoge druge simptome, na primer odlično je sredstvo u borbi protiv raka, a takođe je i čudesan proizvod koji deluje pozitivno na imuni sistema tela jer ga jača.

Komentari

Pošalji
4
Ukupno glasalo: 1
5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Oceni: