Kako da se hranimo kod migrene?

Kako da se hranimo kod migrene?
Fotografije: bonapeti.rs

Svako, ko je patio od migrene, zna koliko je neprijatno biti u tom stanju. Ponekada je neraspoloženje toliko veliko i nikako da se izgubi, da mnogi pomisle kako nikada neće moći da se spase od njega. Uprkos tome, specijalisti su jednoglasni, da uz pomoć specijalne dijete možete postići značajan napredak.

Najkarakterističnija crta migrene, kao što svi znamo, je glavobolja. Prema naučnicima ona može da se ublaži ako se izbegavaju određene namirnice i napici. Veliki broj istraživanja je dokazao da smanjivanje mlečnih proizvoda (najviše sireva poput mocarele, čedra, stiltona, brija) deluje blagotvorno.

Pozitivan efekat se pokazuje i kob izbegavanja kobasica i salama od prerađenog mesa sa dužim rokom trajanja: viršle, kobasice, salame, paštete i dr. Prepuručuje se takođe da se izbegava konzumiranje čokolade, napolitanki, čipsa, keksa, krekera, kokica. Ne preporučuje se pivo, vino, liker i druga alkoholna pića, jer se njihova upotreba povezuje sa pojavom glavobolje.

U isto vreme, stručnjaci preporučuju da se oslonimo na hranu koja ima visok sadržaj vitamina B2. Jedite više tahini od susama, mekanu jagnjetinu, brokoli, svežu govedinu. Jedite lisnato povrće, semenke, klice. Preporučuje se i da uzimate đumbir u salatama ili freševima. Dokazano je da on deluje čudotvorno kod migrene, kao i kod mnogih drugih problema.

5
Ukupno glasalo: 1
5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji