bonapeti.rs»Članci»Hranljive Namirnice»O najboljim napicima za hidrataciju

O najboljim napicima za hidrataciju

Ivanina MarinovaIvanina Marinova
Početnik
261
Nahbolji napici za hidrataciju

Važno je da budete dobro hidrirani, ne samo da biste utolili žeđ, već i da biste bili puni energije i živahni tokom celog dana. Štaviše, hidratacija je izuzetno važna i zimi i leti.

Postoji mnogo ukusni i zdravi napici, koji su odlična alternativa običnoj čaši vode, koja će istovremeno zadovoljiti vaše vitalne potrebe.

Pogledajte najbolje napitke za hidrataciju, koji obezbeđuju elektrolite, vitamine, probiotike i minerale.

Voda sa limunom je među najboljim npicima za hidrataciju

Voda sa limunom

Voda sa limunom je verovatno jedan od najboljih napitaka za hidrataciju. Preporučuje se da je pijete svakodnevno. Voda sa limunom se priprema od soka dva limuna, a u njega se dodaje prstohvat kamene soli. Ovaj napitak će vas održavati hidriranim i obezbediti vam dnevnu dozu vitamina C. Limun sadrži vredne antioksidanae koji čiste jetru i brinu o zdravlju srca. Voda sa limunom štiti ćelije od štetne oksidacije, reguliše apsorpciju masti i ugljenih hidrata, pomaže u formiranju novih ćelija u telu. Voda sa svežim limunovim sokom je prirodni antiseptik – sprečava ulazak štetnih bakterija iz hrane u organizam. Bez sumnje, voda sa limunom spada među najbolje hidrirajuće napitke, sa jakim svojstvima pročišćavanja. Koža blista, telo je zategnuto i osveženo.

Kokosova voda

Verovatno već znate da je kokosova voda nesumnjivo najbolji napitak za hidrataciju. Niskokalorična je, bogata kalijumom i mnogo je bolja od obične vode. Kokosovu vodu nazivaju i živom vodom i to nije slučajno. Nema boljeg napitka od kokosove vode u smislu oporavka nakon vežbanja. Štaviše, dokazano je da je njen sastav blizak krvi i da je telo veoma lako apsorbuje.

Sok od krastavca

Poznato je da krastavci sadrže 90% vode i jedno su od povrća koje najviše hidrira. Sokovi od povrća su bolji za hidrataciju od voćnih sokova, jer prirodni šećeri sadržani u voću zaustavljaju proces hidratacije. Osim kao sok, krastavac se može koristiti i za aromatiziranje vode - za tu svrhu stavite nekoliko kriški krastavca u litar vode, ostavite nekoliko sati i popijte vodu. Možete dodati limun, mentu i razne druge sastojke, koji vodu čine još ukusnijom i zdravijom. Za samo nedelju dana, sok od krastavca čisti kožu i smanjuje potrebu za kofeinom.

Biljni čajevi su napici za hidrataciju

Biljni čajevi

Biljni čajevi kao što su čaj od hibiskusa, čaj od ruže ili čaj od kamilice su odlični hidrirajući napici za zimske mesece. Prirodni su i ne sadrže kofein, tako da ne morate da brinete. Biljni čajevi ne samo da podstiču hidrataciju, već i opuštaju um. Uvek računajte na biljne čajeve i uzimajte ih umesto kafe. Dobro je poznata činjenica da kofein dehidrira organizam, pa pokušajte da smanjite njegov unos i oslonite se na omiljeni biljni čaj. Ovo će održati um u tonusu, a telo će biti hidrirano.

Voda od aloje za hidrataciju

Aloe vera voda ili čisti sok aloe vere

Biljka aloe vera je supernamirnica. Bogata je antioksidansima i ima moćna regenerativna svojstva. Pored toga, pomaže u detoksikaciji creva i ima brojne korisiti za izgled kao što je delikatna i blistava koža. Možete dodati nekoliko komada sveže aloe vere u vodu i napraviti vodu od aloe ili piti sveže ceđeni sok iz biljke da iskoristite njena hidrirajuća svojstva. Aloe vera je veoma bogata antioksidansima, vitaminima i folnom kiselinom. Antioksidansi u aloe veri i štite ćelije od zagađenja i oštećenja izazvanih spoljnim faktorima - vetrom, hladnoćom, suncem. Redovno konzumiranje aloe vere takođe ima blago laksativno dejstvo, što je korisno za osobe sa opstipacijom. Sok od aloe je pogodan i za dijabetičare, jer snižava nivo šećera u krvi.

Voda sa čiom

Najbolji način da konzumirate čia seme je da ga potopite u vodu i popijete. Čia semenke mogu da prime do 10 puta više vode od svoje težine. Pored toga, nabubre za nekoliko minuta, što čini vodu sa čiom divnim hidrirajućim i energetskim napitkom. Izuzetno bogata vlakanima i omega-3 masnim kiselinama. Zbog svoje sposobnosti da apsorbuju vodu, na odličan način hidrira telo.

Voda

Da, upravo tako. Obična voda ostaje jedan od najboljih napitaka za hidrataciju i treba da pijemo najmanje dva litra dnevno. Ujutru treba popiti čašu vode – na taj način metabolizam se ubrzava, a telo se lakše oporavlja posle noćnog sna. Žeđ je kasni signal dehidracije, zato uvek držite čašu vode sa sobom i podsećajte se da redovno pijete. Tokom letnje sezone, potreba za vodom se povećava, pa flašicu za vodu pretvorite u svog redovnog pratioca.

Sok od ananasa

Sočni ananas može da postane izuzetno koristan hidrirajući sok. Bogat je enzimom bromelainom, koji pomaže varenje i koristan je za mršavljenje. Detoksikuje organizam i daje dodatnu svežinu u vrelim letnjim danima. Može se kombinovati sa drugim voćem ili uzimati samostalno.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest