Zdravo kombinovanje hrane

Salata sa paradajzom, maslinama i mocarelom

Naučnici u otkrili da ako kombinujete neke namirnice u svakodnevnoj dijeti, možete da dobijete neverovatno zdrav podsticaj, koji daleko prevazilazi konkretne koristi od upotrebe same hrane, kao hrane.

Borovnice + orasi

Kako oni deluju: Ove dve đakonije sadrže različite vrste polifenola, hemikalije koje stimulišu naš um. Borovnice + orasi se koriste takođe i da smanje oksidativni stres i zapaljenja što nam slabi mozak.

Borovnice sa orasima i kiselim mlekom

Kako da se kombinuju: Bacite šaku borovnica u ovsenu kašu ili kiselo mleko, zajedno s četvrtinom čaše iseckanih oraha za doručak.

Luk + beli luk

Kako oni deluju: Ljudi koji jedu mnogo alium povrća (onog iz porodice belog luka i luka) imaju niži rizik od razvoja raka, prema istraživanju objavljenom u američkim novinama. Kombinujte beli luk i luk za puni efekat: Beli luk predupređuje rast tumora, a luk blokira suvišne hormone.

Kako da se kombinuju: Dodajte luk i beli luk u hranu kad je moguće. Težite da pojedete bar po jedan čen svežeg belog luka dnevno, da dobijete optimalne koristi za zdravlje.

Paradjz + masline

Kako oni deluju: Naš omiljeni pardajz je bogat likopenom, moćan saveznik u borbi s rakom, a hemijski ukusne masline su upakovane sa antioksidansnim vitaminom E. Ali oni još bolje rade u tandemu. Ispitivanja pokazuju da vitamin E i likopen mogu da uspore rast ćelija raka prostate za 73% i da dijeta s visokim sadržajem maslinovog ulja i likopena može da smanji rizik od kardio-vaskularnih bolesti.

Citrusno voće

Kako da ih kombinujete: Pomešajte dva sveža ili pečena paradajza s 1 šoljom svežih crnih maslina, 2 kašike svežeg bosiljka, 2 kašike maslinovog ulja i 3 čena belog luka.

Citrusno voće + ovas

Kako oni deluju: Visoka količina vlakana u ovasu je poznata po smanjenju opšteg nivoa holesterola. Istraživači sa univerziteta "Tifts", inače su ustanovili da vitamin C, kombinovan s vlaknima u ovasu otključava druge zdravstvene koristi za srce. Ova kombinacija predupređuje oksidaciju LDL holesterola, koji može da dovede do ateroskleroze ili formiranja nagomilavanja u arterijama.

Kako da ih kombinujete: Kombinujte ovas ili ovsenu kašu sa sirovim citrusnim voćem kao što je kivi, mango ili grejpfrut u kiselom mleku.

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji