bonapeti.rs»Članci»Dijete»5 kilograma manje za 6 dana, dok si sit i srećan

5 kilograma manje za 6 dana, dok si sit i srećan

2 od 3 Fotografije
Ručak, svaki sadrži 400 kalorija:
Pečena teletina - 2 kriške ražanog hleba, 200 g pečene teletine, 1 supena kašika niskomasnog majoneza, četvrtina kafene kašičice senfa, zelena salata, paradajz, pola šolje salate od kupusa;

Ćureći burger od 100 g ćurećeg filea bez masti, 1 tanka kriška švajcarskog sira, 1 supena kašika barbikju sosa, zelena salata, paradajz, luk, 2 kriške integralnog hleba, 1 kockica dinje;

Salata sa pastom - 1 šolja kuvane paste, 5 čeri paradajza, 100 g mocarele, četvrtina crvene paprike, 2 supene kašike italijanskog vinegreta, 2 lista bosiljka;

Piletina sa gorgonzolom - pola šolje iskidanih pilećih grudi bez kože, pola šolje zelene salate, četvrtina isečenog celera, pola šolje isečene šargarepe, 1 supena kašika plavog sira;

Ćuretina sa slaninom - 1 šolja kuvane ili pečene ćuretine bez masnoće, 1 kriška slanine, 2 parčeta avokada, 1 supena kašika senfa sa medom, zelena salata, paradajz, 1 integralna kriška hleba, 1 nektarina.

Svaža žena želi da brzo i efikasno skine kilograme. Nova dijeta, 5 kg manje za 6 dana, uključuje 1 200 kalorija na dan. Hrana se deli ma male porcije i ne dozvoljava vam da ogladnite. Siti i srećni ćete skinuti višak kilograma, a da to nećete osetiti.

Režim ishrane je odgovarajuć svakom ko želi da smrža, bez da gladuje. U njemu se hranljivi sastojci dele na porcije po kalorijama. One rastu progresivno - od doručka do večere. Tako za doručak imate 300 kalorija, ručak 400 kalorija, a večera - 500 kalorija. Ukupan unos kalorija se ozbiljno razlikuje od dosadašnjeg i ne treba da prelazi 1 200 kaloriaj na dan.

Kombinacije, koje su dozvoljene su razne. Tako da vam hrana nikada ne dosadi i uvek ste u kondiciji. Dokatano je da monoton i bezukusan meni vas samo tera da se osećate gladnijim.

Režim je jednostavan za ostvarivanje. Ako uspete da držite 6 dana bez prekidanja, skinućete začuđujući broj kilograma. U galiji gore ćete naći primere menija za doručak, ručak i večeru.

Facebook
Omiljeno
Twitter
Pinterest

Rejting

5 0
4 1
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji