Ovo su namirnice, koje ne nadimaju stomak

Hamirnice, koje ne nadimaju stomak

Nadimanje stomaka je veoma neprijatno, pričinjava nelagodu na mnogo nivoa. Dešava se u neodgovarajućim trenucima i sa neočekivanom hranom. Lepa vest je da možete to da izbegnete. To se dešava kada izbegavamo da koirsitimo namirnice koje iritiraju želudac - među njima su jabuke, cutrusi, pržena hrana.

Ako je stomak nadut, izbegavajte jabuke, mahunarke, zelenu salatu. Ajzberg je međutim odgovarajuć za osetljiv stomak, navode istraživanja Tako da ako imate problematičan želudac, a volite zeleniše, jedite ajzberg, ali takođe i spanać.

Sigurno se pitate koje su tačno namirnice odgovarajuće za nadut stomak? Sada ćemo navesti!

Krompir

Pečeni krompir

Pečeni krompir je koristan kod nadutosti stomaka

Kropmir - to je jedna od namirnica koju lekari preporučuju kod osetljivog želuca. Naravno, on ne treba da se prži. Ali kuvan, pečen, čak i na pari deluje blagotvorno na osetljiv stomak. To su prosti ugljeni hidrati koje telo brzo obrađuke. U njima nema previše vlakana.

Kiselo mleko

Kiselo mleko sa šljivama

Kiselo mleko je druga hrana koju peristaltika voli. Ukusno i korisno, u njmu se nalazi velika količina laktobacila. Oni su prirodan probiotik i pomažu varenju, olakšavaju nadutost. Oni su nabolja prevencija u dugoročnom planu.

Proteini

Pečeno pile

Pečena piletina je hrana kod nadutosti stomaka

Proteini takođe ne izazivaju nadutost. Oni su jedna od najvažnijih namirnica, zato što održavaju i izgrađuju mišićnu masu. Ako želite ravan stomak, zgodno telo i zdrav želudac, konzumirajte ribu, piletinu, teletinu ili svinjski file.

Banane

Banane su jedno od najboljeg voća za osetljiv želudac. Njihova mesnata struktura ih čini odgovarajućim čak i onda kada je stomak razdražen ili naduven. One su bogate važnim vitaminima i mineralima koji se teško nabavljaju. Dinja je slična banani - ona takođe dobro deluje na stomak, a u isto vreme je ukusna i niskokalorična.

Avokado

Avokado pomaže kod nadimanja stomaka

Avokado - bogat Omega-3 i Omega-6 masnim kiselinama, avokado nije samo ukusan, nego i izuzetno koristan. Jedan od najboljih dijetetskih recepata za nadražen želudac - avokado namazan na integralni kreker. Odgovarajući sendivč će nam dati energiju, korisne hranjljive vrednosti dok čuva naš želudac.

Pogledaj više

Rejting

5 1
4 0
3 0
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji