Jedite ovih 15 namirnica bogatih magnezijumom protiv bolesti srca

1 od 15 Fotografije

1. Tamno lisnato povrće


Tamno lisnato povrće je od suštinske važnosti u našoj dijeti, zato što ono dodaje magnezijum, ali i zato što je zdravo i obezbeđuje mnogo hranljivih materija i vitamina u drugim aspektima vašeg napretka. Baby spanać, kupus, zeleno povrće i drugo tamno lisnato povrće su od elemantarnog značaja u zdravoj ishrani.

Postoji više od 3751 mesta koja vežu magnezijum u vašem telu - toliko mnogo, jer je vašem telu potreban magnezijum za više od 300 biohemijskih funkcija, uključujući zdravlje ćelija i regeneraciju. Adekvatna količina magnezijuma može da vam pomogne da kontrolišete nivo šećera u krvi, da poboljšate funkcionisanje nerava i energetski metabolizam, da reguliše krvni pritisak, da proizvodite više antioksidanata i da kontroliše sintezu proteina.

Verovatno ne znate da je magnezijum toliko važan u vašoj dijeti, je l' da?

I kada nemate dovoljno magnezijuma u svom telu, izloženi ste riziku od fibromijalgije, osteoporoze, migrenske glavobolje, hormonskog disbalansa, srčanog udara, hroničnog umora, depresije i uznemirenosti, dijabetesa II tipa i od mnoštva drugih zdravstvenih problema.

Da biste se zaštitili od ovih problema, sve što treba da uradite jeste da znata koje su to namirnice najbogatije magnezijumom i da ih što više jedete! Tako da, da se više ne zadržavamo, pročitajte ovde koje su to namirnice.

Magnezijum verovatno nije broj jedan na vašem spisku hranljivih materija, ali kao što vidite, treba da bude. Sledeći put kad ogladnite pomislite na snagu magnezijuma i zašto je vašem telu potreban, a nakon toga uzmite jednu od ovih 15 namirnica, bogatih magnezijumom, koje možete videti u našoj galeriji. Vaše telo će vam biti zahvalno.

Pogledaj više

Rejting

5 1
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji