Hrana u kojoj ima više gvožđa nego u teletini

1 od 13 Fotografije

Spanać


Pola šolje kuvanog spanaća daje 3 mg minerala i ima samo 21 kalorijum. Osim toga, spanać je hranljiva elektrocentrala; osigurava malo proteina i vlakana i zdravu dozu kacijuma, folne kiseline, kao i vitamina A, C i K. Uživajte u njemu kao dodatku salati ili omletu.

Ne želite da konzumirate crveno meso? Nema problema! Namirnice iz galerije su toliko bogate gvožđem da će vam pomoći da nabavite dnevnu dozu gvožđa na odličan način.

Mineral gvožđe je veoma važan element. Mineral transportuje kiseonik u vašem telu, pomaže stvaranju crvenih krvnih čeija i pomaže metabolozimu.

U idealnom slučaju žene treba da unose oko 18 mg gvožđa na dan, dok je muškarcima potrebno samo 8 mg.

Najbolji način je unositi gvožđe kroz hranu. I da, tačno je da je crveno meso odličan izvor gvožđa. Samo 60 g goveđeg mesa sadrži 2.5 mg gvožđa.

Ali šta ako ne želite šniclu? Istraživanja su pokazala da crveno meso osigurava važne hranljive sastojke (uključujući gvožđe, aminokiseline, vitamin B12 i cink), ali može povećati rizik od nekih hroničnih oboljenja, kao što su bolesti srca i čak neke vrste raka.

U isto vreme istraživanja su pokazala da ishrana na biljnoj osnovi može učiniti suprotno i smanjiti rizik od zdravstvenih problema.

Ove ukusne namirnice koje sadrže više gvožđa u porciji nego goveđe meso, mogu da vam pomognu da lakše nabavite dnevni unos ovog elementa.

Pogledaj više

Rejting

5 0
4 0
3 1
2 0
1 0
Oceni:

Komentari

Pošalji